Hülye reklámok 39.
Vízben oldódó wc-papírguriga.
Lássuk be, az ötletzseniális. Mindig azon megy a vita ki dobja ki, ki nem dobta ki, miért nem cserélted ki stb.
A szánalmas hülyeség a dologban, hopgy csak ezért viszont nem fog senki átpártolni a megszokottt márkájától, mert fontosabb a rétegszám (2 rétegű az szakad, és legtöbbeket zavar ha szaros lesz a kezük), az illat, hogy "kamillás" legyen mert az jót tesz, no meg az ár.
Ellenben képzeljük el ha ezt az újítást nem egy márkához társítják, hanem eladják széles körben a szabadalmat!
Akkor iszonyat mennyisgű pénzt hozhatott volna.
Így viszont most így jártak.
Lássuk be, az ötletzseniális. Mindig azon megy a vita ki dobja ki, ki nem dobta ki, miért nem cserélted ki stb.
A szánalmas hülyeség a dologban, hopgy csak ezért viszont nem fog senki átpártolni a megszokottt márkájától, mert fontosabb a rétegszám (2 rétegű az szakad, és legtöbbeket zavar ha szaros lesz a kezük), az illat, hogy "kamillás" legyen mert az jót tesz, no meg az ár.
Ellenben képzeljük el ha ezt az újítást nem egy márkához társítják, hanem eladják széles körben a szabadalmat!
Akkor iszonyat mennyisgű pénzt hozhatott volna.
Így viszont most így jártak.
Comments
Post a Comment