Hülye reklámok 55 - hülye reklámok?
Más is megpróbálkozott ilyesféle cikkel/posttal XD Azeredmény ... vitatható.
Az első - mert több is volt - próbálkozásta Velvet.hu követte el most már úgy egy hete.
Megszavaztatták a népet vajon tetszik-e nekik az egyesek által panaszolt Telenor-reklám (hajrá Telekom, le vele Ákos/fideszkdnp).
Íme a pillanatnyi állás:
Statisztikailag mint látható nincs nagy különbség a tetszik/nemtetszik közt, és ugye ilyen felméréshez hozzá kell venni két faktort:
- az is szavaz aki amúgy "nem látta", mert a postba illesztve megnézte a reklámot.
- egy rakás személy a "nem tetszik"-et fogja nyomni pusztán azért mert "dögöljön meg minden reklám".
Ha utóbbiakat levesszük (előbbiek várhatóan egyenlően oszlanak meg a tetszik/nemtetszik között, így az arányokon nem változtatnak), akkor már tényleg egyenlőnek tekinthetjüka két vonalat.
De rossz-e a hivatkozott reklám? NEM!
Az persze lehet hogy a reklámKAMPÁNY némileg elhibázott, mert a cég nem számolt egy érdekes faktorral: a népek ha háttérzajnak hallgatják a tv-t, és az adott reklám kellően sokszor van bejátszva, akkor végtelenített loop-ként összemosódhat a tingli-tangli zene, és AZ válthat ki enyhe idegességet. De ez szerintem nem fogja befolyásolni az eladásbefolyásoló faktort, csak azt, otthon mennyire ideges az illető ha reklámot néz (és pont ezt).
--------------------------
A másikat közvetlenül az index.hu kötvette el, nekik sikerült egy "INGYEN" szócskán fennakadniuk mint a filmben ahol a külföldi csak a "Sugar Free" (Cukormentes" feliratból azt hitte ingyenes termék(mintá)ról vanszó, és vitte volna a nagy doboz müzlit.
Aki viszont ilyenen panaszkodik az szvsz még életében nem látott reklámot!
---------------------------
Végül itt egy jó hír is: offline is lehet nyomni a szöveget a facebookra. A mai wifi-inséges telefonnyomkodó időkben ez igenis hasznos aplikáció.
Az első - mert több is volt - próbálkozásta Velvet.hu követte el most már úgy egy hete.
Megszavaztatták a népet vajon tetszik-e nekik az egyesek által panaszolt Telenor-reklám (hajrá Telekom, le vele Ákos/fideszkdnp).
Íme a pillanatnyi állás:
Statisztikailag mint látható nincs nagy különbség a tetszik/nemtetszik közt, és ugye ilyen felméréshez hozzá kell venni két faktort:
- az is szavaz aki amúgy "nem látta", mert a postba illesztve megnézte a reklámot.
- egy rakás személy a "nem tetszik"-et fogja nyomni pusztán azért mert "dögöljön meg minden reklám".
Ha utóbbiakat levesszük (előbbiek várhatóan egyenlően oszlanak meg a tetszik/nemtetszik között, így az arányokon nem változtatnak), akkor már tényleg egyenlőnek tekinthetjüka két vonalat.
De rossz-e a hivatkozott reklám? NEM!
Az persze lehet hogy a reklámKAMPÁNY némileg elhibázott, mert a cég nem számolt egy érdekes faktorral: a népek ha háttérzajnak hallgatják a tv-t, és az adott reklám kellően sokszor van bejátszva, akkor végtelenített loop-ként összemosódhat a tingli-tangli zene, és AZ válthat ki enyhe idegességet. De ez szerintem nem fogja befolyásolni az eladásbefolyásoló faktort, csak azt, otthon mennyire ideges az illető ha reklámot néz (és pont ezt).
--------------------------
A másikat közvetlenül az index.hu kötvette el, nekik sikerült egy "INGYEN" szócskán fennakadniuk mint a filmben ahol a külföldi csak a "Sugar Free" (Cukormentes" feliratból azt hitte ingyenes termék(mintá)ról vanszó, és vitte volna a nagy doboz müzlit.
Aki viszont ilyenen panaszkodik az szvsz még életében nem látott reklámot!
---------------------------
Végül itt egy jó hír is: offline is lehet nyomni a szöveget a facebookra. A mai wifi-inséges telefonnyomkodó időkben ez igenis hasznos aplikáció.
Comments
Post a Comment