Heroes of Sword and Spell - Green Furies DLC all boss guide

Mikor elindítjuk az "Antiheroin" küldetést, ne aggódjunk amiért az "Main Adventure"-t látjuk ismét, egy-két másodperc, és tisztázódik a helyzet:


Kezdünk Groonyaval a warriorral, és Gvaashaval a tolvajjal. A hátizsákban 1 db citrine lapul, és a felszerelésünk igen hiányos:
Groonya:
fegyver: Old Club
pajzs: -
sisak: -
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old light bracers
cipő: Old Light Boots
köpeny: -

Gvaasha:
fegyver: Old Dagger
pajzs: -
sisak: -
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old gloves
cipő: Old Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Első feladatunk beszélni a nagyival (ezt nem tudjuk elhalasztani sajnos), mert most dobtuk ki a kérőinket, így nincs aki drágaszágokat és hamikát hozzon, szóval el kéne kezdeni az önálló életet, ami goblin nőstényként nem ígérkezik könnyűnek. A goblin halandóság nagy, így a nőstények dolga szinte kizárólag szülni (és főzni).
A lányok azt főzik ki, vissza kell hozni a régi szép időket, és karavánokat fosztani ki. De ahhoz felszerelés kell. Erre egy módot tudnak kitalálni a hegy mélyén lakik a balrog Ol'Deadeye, ami számtalan kalandozót intézett el az idők során, amiknek a hulláit ki lehetne fosztani. Csak maradt valami használható utánuk. Rajtuk.

Mászkáljunk körbe, beszéljünk mindenkivel, próbáljunk ki mindent. NE vegyük el egyelőre a főnöki kihívás baltáját, és ne keveredjünk harcba lényekkel
Egy fickó akar valami gyűjthető kártyajátékhoz vmi jó lapot, cserébe ezt-azt adna.
Mikor a lenézett Pokker-törzs hálójába térünk - mindegy mit reagálunk, így akár meg is kérdezhetjük hol van a csajszi akit keresünk.
A goblinok egyetlen boltjában ne vegyünk semmit, tényleg nem éri meg, a tolvajlánynak se adjunk el tolvajkulcsot, mert nekünk is szükségünk lesz rá.
A járatok többéségébe egylőre nem juthatunk be, kezdve a Szűk Folyosókkal. Azért derítsük fel amit lehet mielőtt lemennénk a kötélen a keleti oldalon a pókok közé. Továbbra is kerüljük a csatákat, menjünk északnak és vegyük fel az első - mármint harmadik - társunkat. Aki begombázott, és most sámánnak képzeli magát, a sámán viszont nem képzeli annak, így egy rövid látogatás után (ha lesz elég pénzünk fizethetünk bent 10 aranyat hogy meglátogathassuk a szentélyt, de ez nem kötelező) forduljunk kifele, és irány dél, felvenni a negyedik tagját a csapatnak, aki épp egy pókot próbált megszelidíteni, ami most nem (sem) jött össze. Verjük le a nyavajást. Ne pánikoljunk mikor megjelenik két másik pók, haladjunk sorban: először a feketét, aztán a zöldet, végül a pirosat.

Groonya:
fegyver: Old Club
pajzs: -
sisak:Old Cap
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Old Light Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Gvaasha:
fegyver: Old Dagger
pajzs: -
sisak: -
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old Light Barcers
cipő: Old Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Gloosha::
fegyver: Old Bow
pajzs: -
sisak: -
vért: Old Shirt
ékszer: -
kesztyű: Old Gloves
cipő: Old Boots
köpeny:Old Hiking Cloak(??? eskü elsőre volt, másodszorra nincs sehol. Random kezdőfelszerelés?)

Gheesha:
fegyver: Old sorcerer's Staff
pajzs: -
sisak:Old Shaman's Circlet
vért: Old Robe
ékszer: -
kesztyű: Old Gloves
cipő: Old Wizard Boots
köpeny:Old Wizard Cloak

hátizsák: 10a, Guckberry*1, Manashroom*5, Old Club*2, Old Gloves*2, Lockpick *3, Citrine*1, Egghead's Trap*1

Most hogy négyen vagyunk menjünk el aludni (az ingyenes gyógyulás ebben a kalandban - mindegy mit mondunk a kötözködőnek), aztán rögvest vegyük el a baltát az asztalról - mi négyen vagyunk, ők ketten, a speciális képességeinket bevetve simán nyerünk. A sámán varázsoljon regenerációt arra akit megütnek - a cél nem az hogy egészségessé tegyen, hanem hogy egyel több ütést el tudjunk viselni ha kell. Aztán ismét aludjunk, majd menjünk körbe a központi barlangban (most már az egész bejárható - mindkét kijáratnál az őrök cserét ajánlanak, amiket tartsunk észben), aztán menjünk be a kezdőponthoz legközelebbi Szűk Nyíláson. Járjunk körbe, de egyelőre hanyagoljuk a kártyást.
Kezdjük kiírtani a lényeket a barlangban, de ne piszkáljuk a pókokat a kötélen leereszkedve, mert azok újratermelődnekm inden alváskor, csak az időt vesztegetnénk velük. Majd ha muszáj lesz grinde-olni, majd akkor visszatérünk rájuk. Reméljük nem lesz rá szükség.
Igazából bemehetünk most már a Főnök házába (mégiscsak négyen vagyunk), befigyelünk a sámánhoz is, majd a szakácstól bezsebeljük az Altatószer című küldetést. Sajnos a sámán szobáján egyelőre nem juthatunk át.
Ha kész van, menjünk le a kötélen, és be a déli alagútba. Ott is tisztítsunk ki mindent. A rácsos ajtónál nyugodtan menyjünk be, és elsőre válasszuk a "Strong but witty" opciót, úgy majd nem kell állítgatnunk a kart. Amit amúgy lehet, szóval igazából nem számít.
A heteket vegyük figyelembe, ne nagyon támadjuk meg a horoszkóp által felerősített szörnyeket, különösen ne ha azok pókok. Le tudunk nyomni egy alvás után 2 pókot, vagy 1 asztrológiailag buffolt denevért, és kb. korlátlan számú patkányt. Emlékezzünk, hogy ha akár 1 csapattag eszméletén van a győzelemkor, az egész csapat megkapja az exp-t.
A terület egyébként a központi barlang DNyi- sarkában lukad ki ismét, tehát egy hurkot ír le. Ja: vegyük észre, hogy a terület egyes szintjei között köteleken mászhatunk át.
Ha kész a próba (elértük a totemet, megkaptuk a képességeket cserébe), akkor átállíthatjuk bármikor a kart, és a másik próbát is elkezdhetjük teljesíteni. Nagyon jó hogy bármikor kijöhetünk gyógyulni, hehe. A választási lehetőségekből az alsóban karokat kell állítgatnunk hogy átjussunk a folyosókon, a felsőnél nincs ilyesmi, harcolnunk kell. Oké, ez így nem igaz, lehetőségünk van köveket széttörni, ezáltal elkerülni a harcok nagyját. Sajna a barna kövek mindegyikén eltörik a "Miner's Pickaxe"-ünk, tehát ha azt akarjuk, több kell belőle, így inkább ne csináljuk. Különösen ha csak 1 van már a zsákunkban, mert akkor citritet bányászni is problémás: azokon 50% eséllyel törik el a szerszám, tehát ha már csak 1 van a zsákban, mentsünk. Nekem az "okosak" próbáján 1 csákány eltört, volt egy másik, ezért nem töltöttem vissza.
Ja: van itt egy fekete kő, ami egy ládát zár el. Ennél nem csak egy csákányt kell beáldoznunk, de a harcos goblinn egyen meg 3 adag ételt, ezzel extra erőt adó buffra tesz szert a szentem, és azzal fog csak menni.

Menjünk el főzőcskézni. A program kiírja ugyan hogy 4 adag szörnyhúst is megeszik a harcos, valójában azonban nem eszik egyet sem. Ellenben minden további alkalomkor meg fog enni 3-at minden felébredés után. De mivel ott vannak az újratermelődő skorpiók, emiatt nem kell izgulni. Másik oldalról pedig nem tervezek gyógyulni, szóval akár főzőcskézhetünk most is. Ne zeverjon hogy egyszerre csak 5 adagot főzhetüünk, az nem napi korlát. Megfőzhetünk mindent.
Az erősek próbáján egy barna sziklát is össze kell majd törnünk hogy mindent bezsákolhassunk.

Grunya: (wezeket átnevezte a program???)
fegyver: Axe
pajzs: Big Shield +1
sisak: Old Heavy Helmet
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Heavy Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Gvasha:
fegyver: Old Dagger
pajzs: Small Shield
sisak:Old Cap
vért: Old Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Old Light Barcers
cipő: Old Light Boots
köpeny: Hiking Cloak +1

Glysha::
fegyver: Hunting Bow +1
pajzs: -
sisak: Light Helmet
vért: Old Light Breastplate
ékszer: Ring of Life
kesztyű: Old Gloves
cipő: Light Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Ghisha:
fegyver: Old Flail (her magic is not very potent until some serious gear is found)
pajzs: -
sisak:Old Shaman's Circlet
vért: Old Robe
ékszer: -
kesztyű: Old Gloves
cipő: Old Wizard Boots
köpeny:Old Wizard Cloak

hátizsák: 20a, Healing potion*3, Rope*2, Potion of Freedom*2, Potion of Attack*1, Guckberry*2, Monster meat*14 (3 used), Boiled monster meat*25, Manashroom*15, Rowanberry*1
Old Bow*1, Old Club*3, Old Sorcerer's Staff*1
Old Gloves*2, Old Shirt*1, Shirt*1, Old Boots*2, Old light boots*1, Old hiking cloak*1
Lockpick *4, Citrine*4, Egghead's Trap*1, Miner's Pickaxe*0 (3 used)

A katakombarendszernek ezen az oldalán nincs több tennivaló, most választhatunk hogy kimegyünk a fényre, vagy a házunktól némileg északra lévő három nyílás egyikét választjuk - mind ugyanoda visz.
A bezárt ajtóval ott egyelőre ne próbálkozzunk, ahhoz 5 álkulcs kell.
A DK-i sarokban van egy skorpió, előbb-utóbb le kell nyomni, és egyszerűbb csapdával. Jöjjünk vissza, ha lesz 2 csapdánk.
Északabbra lesz egy hármas elágazás. A jobboldali alagút a kocsmába visz, a középső egy további térképre, a baloldali Egghead a feltaláló-goblin házába. Egyelőre nézzünk el a kocsmához, és hagyjunk rá mindent a bejáratnál álldogáló goblinra, hogy adjon egy kis küldetést. Ha kipihentük magunkat, akkor bemehetünk, egyébként még inkább várjunk vele, és a hídéépítő goblinnak szurkoljunk le 4 aranyat. Aztán még kétszer, és ezzel nem csak könnyebben járhatjuk be a területet, de egy egész új terület is megnyílik előttünk!
Közben a kocsmában ha jól keverjük a lapjaink, nem kell 100 aranyat perkálnunk a baltás skillért. Persze így se lesz olcsó, de tényleg endgame képesség. De először is bizonyosodjunk meg róla, hogy be tudunk jutni a hátsó bejáraton. (Középső járaton át a következő területen találjuk az ajtót - véletlenszerűen tudjuk feltörni.) A kocsmárostól vegyünk hitelbe Guckberry-t (goblin sör, vagy pálinka - mindegy, alkohol). Menjünk a hátsó bejárathoz, és töröljük le a tábláját. Ne feledjük bezsebelni a küldetés jutalmát a bejáratnál álló goblintól se.
Megjegyzés: a pult mögött lévő polcról is le tudunk rámolni. Ha lebukunk (túl közel megyünk a kocsmárosnéhoz), akkor a hátsó bejárat el lesz torlaszolva - ez jószerivel nem számít.
A középső járat területén észak-keleten találunk ismét egy csapdázható (ajánlott) skorpiót. Ezt is quest miatt kell majd.
 
Ha éppen felgyógyultunk, ejtsük útba a barlangot ahol főzni lehet, és a kártyás goblintól vegyünk egy normál paklit, meg egy Rare Boostert - abban valójában garantált az OP. Kezdjünk játszani, és verjük el a helyieket. Mostanra elég erősek vagyunk hozzá. Aztán mentsünk, és nyerjünk 5 aranyat a kártyástól, aki ezentúl szabályosan játszik, és csak az alap három lappal, mint mi is. Szóval az egész a véletlenen múlik.
Az OP-decket és az Aco-OP-t adjuk a gyűjtőnek.
A kocsmai bunyó után jó lenne aludni, de inkább menjünk a DK-i sarokban lévő skorpióhoz, és robbanjon ránk az egyik csapdánk. AZTÁN menjünk aludni! Az után pedig menjünk vissza lenyomni a skorpiókat.

Az ÉNY-i hídon át egy totemhez jutunk, ahol a sámán kap egy új varázslatot: Slow. Nem valami nagy szám, de legalább van.

Egy újabb teljes gyógyulás után sétáljunk el Egghead műhelyébe, és fosszuk ki a fosztogatókat. Innen mehetünk még egy területet nyugatra - de a nagy kocsonyát NE támadjuk meg, egyrészt mert igen erős, másrészt mert úgyis küldetés lesz, harmadrészt pedig mert csapda kell hozzá.
Egyébként szenteljünk figyelmet a sarokban lévő ládának - azok sose csillognak sajnos. Fel kell törni (véletlen esély), és az egész barlangrendszer térképét kapjuk!
A naplója elolvasásakor aktiválódik egy hotspot, amibe akár egyesével is pakolhatjuk az alkatrészeket. Egyelőre ne rakjunk bele csapdát, kötelet, azok máshol is jól jönnek.

Mivel itt volt 2 pickaxe-em, elmentem kibányászni a citrine-t a középső járatban Persze eltört a csákány... De 10 törött csákányra hajtok úgyis, mert az achievement. Ezzel együtt eddig eltört 4, 3-at biztos el tudok törni a barna sziklákon, jelenleg még 1 van belőle - és a bolt árul csákányt, szóval ez igazából nem gond.
Amúgy meg ha már itt voltam, és a szerelőnél lenyúltuk a csapdákat, hát nekiláttam lenyomni az ÉK-i skorpiókat (egy gyors gyógyulás után). Ez a csoport sokkal nehezebb, mert egy igazi boss vezeti őket. Van egy Hunter's Mark nevű képesség, az tudja megpuhítani őkelmét.
És mivel kifogytunk a lehetőségekből, elkezdhetünk a napfény felé menni. A jobboldali kijáratnak adjunk először Guckberry-t, ők anyagilag támogatnak cserébe. Egye kánya, adjunk a másik csoportnak is, úgy is marad nálunk.

Groonya:
fegyver: Axe
pajzs: Big Shield +1
sisak: Old Heavy Helmet
vért: Old Light Breastplate
ékszer: Ring of Life
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Heavy Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Gvaasha:
fegyver: Dagger
pajzs: Small Shield
sisak: Cap
vért: Light Breastplate
ékszer: -
kesztyű: Gloves +1
cipő: Old Light Boots
köpeny: Hiking Cloak +1

Gloosha::
fegyver: Hunting Bow +1
pajzs: -
sisak: Light Helmet
vért: Old Light Breastplate
ékszer: Ring of Life
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Light Boots
köpeny: Hiking Cloak +1

Gheesha:
fegyver: Old Flail
pajzs:Small Shield +1
sisak:Old Shaman's Circlet
vért: Old Robe
ékszer: -
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Wizard Boots +1
köpeny:Old Wizard Cloak

hátizsák: 20a, Healing potion*5, Rope*6 (1 used), Water breathing potion*4, Scroll of light*1, Potion of Freedom*2, Potion of Attack*1, Potion of energy*1, Guckberry*1 (8 used), Monster meat*49, Boiled monster meat*25 (3 used), Manashroom*25, Rowanberry*4
Old Bow*1, Old Club*3, Old Dagger*1, Dagger*1, Old Sorcerer's Staff*1
Old Gloves*4, Small shield*1, Old cap*1, Old Shirt*1, Shirt*2, Old light breastplate*1, Gloves*1, Old Boots*2, Old light boots*1, Old wizard boots*1, Old hiking cloak*2
Lockpick *10, Citrine*3 (3 used), Card deck*1, Pelorus*1, Egghead's Trap*1 (3 used), Miner's Pickaxe*1 (4 used), Spyglass*1, Map of the caves*1, Giant scorpion pincers*0 (1 used)

Odakint a tóba le tudunk merülni, és tudjuk is hol. Aztán zártörés. Ne izomból!

Felérve a leshy-hez három lehetőségünk van:
egy: minden alkalommal fizetünk neki egy sört (ezt én inkább hanyagolnám)
kettő: fizetünk neki egy sört, aztán kihívjuk párbajra (mivel őkelme a játék egyik legkeményebb ellenfele, ezt hagyjuk későbbre)
három: egy kötéllel felmászunk a fára.
Megjegyzem itt, hogy a lény ládáját soha, sehogy nem fogjuk tudni kinyitni, ne próbálkozz, ne reménykedj.

Bányásztam citritet - eltörtem egy csákányt.

Mostanra "bőven" kell legyen pénzünk (nekem épp 45 volt mikor ezt írom), szóval adjunk belőle 10-et nagyinak, aki erre elárulja egy ereklye helyét.

Kecskevadászat közben (rá fogsz jönni) elfogy 3 megfőzött hús. Nem tudom mi van ha nincs nálunk ilyen.

Amikor bejutunk az óriásdenevérhez - emlékezzünk rá, hogy ez a rusnyaság repül. Tehát itt szívunk, teljesen gyógyult állapotban próbálkozzunk csak!
Amúgy itt bányásztam egy citrine-t - eltörtem egy csákányt (6 used, 0 left).

Egyébként a sisak-artifactot megszerezve megütjük a clvl5-öt, ami azért nem kis dolog.
És bár szerezhetünk errefelé egy baltát ami jobb, mint a Főnöki Kihívás Baltája, azt mégse rakhatjuk vissza az asztalra.
Leérve pedig a legalsó szintre (értsd: a sisak helyéhez legközelebbi bralangból) átjuthatunk a Főnök házának alagsorába, és bentről lockpick nélkül kinyithatjuk az ajtót! A házban pedig van egy lezárt láda is...
A beholder barlangjában elhasználhatjuk a maradék kötelünk, a bányászást viszont egyelőre hanyagoljuk. És a virághoz se nyúljunk, ha a figyelmeztetés nem volt egyértelmű. Előtt inkább - szigorúan egyesével - vadásszuk le a fekete ismeretlenségeket.
A beholder megfigyelésére amúgy elmegy 3 főzött hús. De megéri.
Van egyébként egy még tovább vezető alagút innen, de azon egyelőre ne menjünk be. Helyette ellenőrizzük a küldetéseinket, mert azok közül nem egy teljesíthetővé vált! Ja: el KELL törnünk egy pickaxe-t azon a ponton, sajnos. 7 eltörve! (frissítés: nem kell eltörni a csákányt)
Az egyik amit megtehetünk, hogy a főnök házában kicsaljuk a sámánt a szobájából, ott mindent kifosztunk (nem mehetünk vissza ide), és immár ingyen(!) mehetünk a totemhez, ami elküld minket a kovácshoz, aki újabb fetchquestet sóz ránk, aminek egyik része lila szinezőt szerezni. Ehhez a DK-i csapdázott skorpió helyén jutunk hozzá. Citrinünk pedig akad bőven. Azzal az amulettel pedig már elkezd igencsak kifizetődőnek látszani ha a sámán visszakpja a buzogány helyett a botját. Főleg miután a totem feltöltötte. A követező lépés a történetben pedig igen érdekes, mert a tolvajlány, aki álkulcsokat vett, mostantól a Főnök felesége, és inkább eladna. Továbbá szeretne egy arany tárgyat, és akkor hozzásegít minket a Mi-Gók küldetésének teljesítéséhez. Segítek: az aranyat nem bányászással fogjuk megtalálni. A lockpick és a kulcs két külön tranzakció. A 10 tolvajkulcsért elfogadja vagy a "pelorus"-t (szextáns-szerűség, aminek ebben a kalandban semmi haszna), vagy a kártyapaklink (aminek szintén semmi értelme, különösen ha az achievement is megvan).
Amúgy a különleges csapdát már most összerakhatnánk, de a főnöki sisakot egyelőre ne adjuk még hozzá.
És emlékeztek az óriáskocsonyára amit mondtam ne gyakjunk még le? Most már viszont ideje volna. Lenyomhatjuk erőből is (pláne ezen a szinten), de a legjobb lenne ha az előtt le tudnánk tolni a nagyot (mert ez folyton osztódik) hogy megmérgezné a csapatot.

Nézzünk egy újabb helyzetjelentést:

Groonya:
fegyver: Axe +1
pajzs: Big Shield +1
sisak: Chief's Helmet
vért: Old Heavy Breastplate
ékszer: Ring of Life
kesztyű: Old Light Bracers
cipő: Heavy Boots
köpeny:Old Hiking Cloak

Gvaasha:
fegyver: Dagger +1
pajzs: Small Shield +1
sisak: Light Helmet +1
vért: Light Breastplate +1
ékszer: Stone from Kagidin
kesztyű: Gloves +1
cipő: Light Boots +1
köpeny: Hiking Cloak +1

Gloosha::
fegyver: Hunting Bow +1
pajzs: -
sisak: Light Helmet +1
vért: Light Breastplate
ékszer: Stone from Kagidin
kesztyű: Light Bracers +1
cipő: Light Boots +1
köpeny: Hiking Cloak +1

Gheesha:
fegyver: Sorcerer's Staff
pajzs: -
sisak: Magician's Hat +1
vért: Robe
ékszer:Gmyrmok Amulet +3.5
kesztyű: Wizard Gloves +1
cipő: Wizard Boots +1
köpeny:Old Wizard Cloak

hátizsák: 64a, Healing potion*13, Mana Potion*4, Herbal Remedy*2, Rope*0 (7 used), Water breathing potion*1 (used 4), Scroll of fire*2, Scroll of stone*2, Scroll of light*1, Potion of Freedom*3, Potion of courage*1, Potion of Attack*3, Potion of defense*1, Potion of energy*3, Guckberry*3 (8 used), Monster meat*113, Boiled monster meat*19 (9 used), Manashroom*38, Rowanberry*6 (? used)
---
Old Bow*1, Axe*1, Old Club*3, Old Dagger*1, Dagger*2, Old Sorcerer's Staff*1, Old Mace*1, Mace*1, Old Flail*1, Flail*1, Hunting Bow*1
---
Ring of Life*2, Old Gloves*4, Small shield*3, Old Big Shield*1, Big Shield*1, Old cap*1, Cap*1, Light Helmet*3, Old Heavy Helmet*1, Old Shaman's Circlet*1, Old Shirt*1, Shirt*2,  Shirt+1*1, Old light breastplate*3, Old Robe*1, Gloves*1, Old Light Bracers*2, Wizard Gloves*1, Old Boots*2, Old light boots*2, Light Boots*1, Old wizard boots*1, Wizard Boots*3, Old hiking cloak*2
---
Lockpick *21, Citrine*2 (6 used), Card deck*0 (1 used), Pelorus*1, Apple*1 (? used), Egghead's Trap*0 (4 used), Miner's Pickaxe*0 (? used), Spyglass*1, Rafflesia arnoldi seeds*1, Corrosive Ooze*1, Adventurer's Diary*1, Map of the caves*1, Giant scorpion pincers*0 (1 used)

Megjegyzés: az altató-főzetet egyelőre NE főzzük meg. Van még egy alkotóelem, amiből hiányunk van.
Irány az új járat!
A szoborhoz csak végső esetben nyúljunk, akkor is csak ha teli vagyunk életerővel. Van itt egy láda is viszont (random esély feltörni a zárat), amiben van egy könyv, amit elolvasni 2 Guckberrybe kerül. Pont abból kéne több... Nem tudom mi van ha nincs elég belőle. De közben legalább az aranytárgy meglett. Leszállíthatjuk. Btw MIELŐTT elmegyünk aludni adjuk át a láncot! Tudom hogy az eltelt játékbani idő nem nagyon számít, de azért a miheztartás véget.
Igazából a szoborhoz nyúlhatunk, csak be kell mondani a már ismerős varázsszavakat, és akkor később visszajöhetünk ledózerolni az angyalt a cuccáért. Nem akkora falat mostani képességeinkkel: a Web gykorlatilag teljesen hatásatalanítja. Én azért betoltam 3 főtt husit, csak am iheztartás végett. Marad épp elég. És bármikor pótolható amennyiben szükséges.

A Laverna-szentély ajtaját törjük fel, de NE MENJÜNK BE. Akkor sajna azonnal harc indul, és annál van jobb ötletem.
Egyébként itt már 6. szintűek leszünk, ami már tényleg nagyon jó. Kell is, mert a Laverna-szobor igen ellenűálló. És akár a 2. körben megeszi a manánkat. Tehát az első körben nyomjuk el a cast-specifikus csapatra ható képességeinket, hogy ne tudja ellopni. Aztán üssük.
Sajna még mindig hiányzik 6 aranyunk, és a Gmyrmok-amulet tovább fog gyengülni mihelyst továbbmegyünk (azért annyit nem bukunk rajta)... Most jut eszembe, valamit elfelejtettem. Emlékeztek hogy lenyomtuk az anygalt, ami akkor jelent meg mikor megpiszkáltunk egy szobrot? Na az onnan lenyúlt bigyót át kell vinni a másik szoborhoz (ami ott van ahol az óriásdenevér volt). Na, ezzel a kacattal (Ring of Light) egyszerűbb lett volna az élet... De így se volt megoldhatatlan, ugye.
És sajna csak 1 Guckberry-nk van, venni kell hozzá még 4-et, hogy elkészíthessük a leghatásosabb altatószer-verziót. A pia a kocsmában olcsóbb mint a vegyesboltban.
Az achievement miatt pedig kéne még 3 csákány (pickaxe), ami viszont csak a bolt árul. 30 aranyért darabját. És meg kéne venni végre a baltás képességet is a kocsmában (80-100 arany). Szóval el kell adnunk ezt-azt. Nos, először veszek 1 csákányt, és elmegyek save/reload alapon kibányászni a maradék citrineket. A Főnök háza alatt van 2 lelőhely, a beholder barlangjában 4, a Door Mimic-nél 1. Normális esetben a bányászás egyáltalán nem éri meg, mert mindössze 3 aranyat kapunk 1 citrine-ért a boltban.
Eladtam a fegyverek nagyját, és 2 Old GLoves-t, meg az Old Cap-et. Így megvéve a 2 maradék csákányt, és kifizetve a balta-képzettséget, pont 0-ra jövök ki.
Eh, maradt még ott 1 kő amit szét lehett volna verni. Eh, kit érdekel.

Na mi maradt még a játékból:
- megfőzni a bájitalt
- összerakni a csapdát
- kihívni a leshát
- átjutni a beholderen, és bármin ami még mögött van.

Mivel a csapdához be kell áldozni egy jó kis tárgyunkat, irány a leshi! Persze csak a bájital birtokában.

Eh, csudába. Tényleg azt hittem hogy Rowanberry-t iszik a manó a hegyen, de kiderült hogy Guckberryt. Így el kell adnom valamit legalább 5 aranyért. Egy/Az old Heavy Helmet-ért pont annyit ad a bolt.
A fickót elég nehéz legyőzni, de a megfelelő stratégiával nincs rossz esélyünk. Először nyomjuk fel a csapat fizikai támadását és védelmét, aztán halmozzunk fel némi TP-t. Ha ehhez fel kell támasztani a csapat mágusát, az belefér. A cél a harcossal elnyomni egy Cleaver-t hogy kevesebbet gyógyuljon körönként, a sámánnal pedig Web-et (pókháló) tolni hogy ne tudjon csinálni semmit. Ebbe be tud szálni a tolvaj is, akinek ugyan 2 körbe kerül a képessége, de 2 körre el is vakítja a piszkot a "homokot a szembe" dologgal. Ha jól ütemezzük, a sámánnak lesz ideje TP-t gyűjteni a mágiájához, és a manó egyáltalán nem fog tuni csinálni semmit.
Még jó hogy egyedül van őkelme. És 90%-ban a sámánomat ütötte először, adva neki vagy 40 TP-t, így már akár a 2. körben le tudtam szedálni.

A csapda igazából vajmi keveset segít, de legalább egy rakás kondiciót rárakunk a beholderre. Sajna majdnemm indenre immunis, bár egyszer-kétszer tulajdonképpen próbálkozhatunk elvakítani homokszórással, de ami igazán segít ha már az első körben elkezdjük kivéreztetni (Cleaver a harcossal, valaki a sorban előtte adjon neki egy Potion of Energy-t <- nem működik ha a csata elkezdése előtt isszuk meg!). Aztán üssük, bár a csapat fizikai támadásait érdemes turbózni, és a mágikus sebzések elleni védelmet is aktiválhatjuk. Sajna elég hamar (de nem az első körben) el fogja lopni a lény a manánkat, szóval nyugodtan lőjük el (a tolvaj az asszem aki a manáját át tudja konvertálni TP-vé, sajna másnak nem tudja adni, de így se rossz). Aztán csak üssük amíg el nem szalad. Szóval igazából ez a küzdelem eléggé fölösleges, és a 0-ra csökkent manánkat is pótolni kell valahogy (nyilván mentünk hogy a gombák ne okozzanak hasmenést), és az életerőnket se árt visszaállítani.
Sőt, mivel az utolsó kör jön, a gyógyulást csak a következő teremben üssük nyélbe, ahol +2-es felszerelés a jutalmunk - meg még egy csata. Az igazán durva lesz, szóval az összes varázstekercset és hasonlót pörgessük el rá végre.


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad