kalandjátékok 6. - Broken Sword 2
A játék nagyrésze ellen nincs kifogásom, bár kifejezetten unalmas hogy túl sokszor jutunk el oda, hogy mindenkivel végigbeszültünk mindent, mindent végigpróbáltunk mindenen.
De aztán a "hogyan jussunk be a múzeumba" művelet kiakasztott. Nincs ember aki azt magától megcsinálja. Pedig alapvetően logikus: a kissrác fog nekünk egy halat, azt elcseréljük a macskával a gumilabdára, amit rálövünk a rögtönzött csúzlival a teodolit-jelzőre, ami miatt a mérnök otthagyja az asztalát, így ellophatjuk a terveit, így összepakol, ami miatt a hölgyek újra megnyitják a múzeumot.
Na ja. Meg ahogy móriczka elképzeli.
Kezdjük azzal, a kis mocsok nem hajlandó kifogni a halat...
Aztán mikor a szigeten kószálunk... Teljesen kiakaszt hogy semmi jelzés mikor csináltunk valamit jól. Se hogy mit kéne tennünk, se hogy mi történt ügyködésünk eredményeként.... Ez a rész szimplán rossz.
A vége meg... Azt a két óriás kereket monotonan forgatni 20 percen át... És akkor tudtad a megoldást!
Nah. Ez a játék nem jó.
Comments
Post a Comment