Werewolf of London (1935)
Na, ennek már a plakátja ígéri végre a farkasembert:
És máris ott a szörny, már meg is harapja a virággyűjtőket Tibetben.
Ugrunk az '"őrült tudós laborba", mert ugye nem ám csak úgy felrakjuk a növényt az asztalra mondjuk egy cserépben. Visszük az egész sziklát amin találtuk. És ráirányozzuk a halálsugarat, ami minden labor szerves része. Vagy mi az az izé ott.
Kicsit megsisterget egy szikráztatót csak hogy tudjuk ez tényleg egy horrorfilm-frankeinstein-labor, aztán ki hinné, arisztokrata partin találjuk magunkat, és dokinknak itt is akad vetélytársa.
A partin előkerül egy kínai/japán/valószínűleg-fehér-játsza, és közli hogy ők már a főszereplővel találkoztak. Akkor szerintem nyilván ő a vérfarkas, mert eddig a vásznon nem láttuk.
Közli is hogy a levadászott növény a vérfarkasság ellenszere, merthogy az nem ám emberből farkas, hanem ősátánnak teremtménye. Felőlem.
Btw, erről a tibeti vérfarkas dologról beugrott az X-akták egy része. Akkor az erre utalás? Kit érdekel, a X-akták a 10.évad óta számomra halott.
Na de a furanövény (amin kívül számos faja furanövénye van a Dokinak) megvilágításában még az a király hogy Doki nem váratlanul teliholdkor átváltozik és kész, hanem megvilágítja a holdfény-lámpa, és csak a keze lesz szőrös amíg el nem rántja! Kirrrály.
Doki viszont hiába látja a dolgot a saját szemével, továbbra sem hisz, because plot. Akkor sem változik a véleménye mikor ásziaiarc közli vele, a farkasember megölni vágyik amit szeret.
Ééés meg is van a farkasemberünk:
Farkasemberünk - aki könnyedén megoldhatná gondjait egy ablak nélküli szobával - először hálószobába ablakon át osonva zaklat egy hölgyet mint Drakula, aztán azutcánkap el egy csámborgó nőszemélyt mint Hasfelmetsző Jack.
Tudjátok vicces. A főszereplőt mintha szinpadról szalajtották volna: mereven mozog, tekintete mintha folyton a közönség felé próbálna fordulni.
A többi karakter viszont - élettel teli. Ha a rendező nem csak a viccekkel lett volna elfoglalva, hanem ezen a téren is enged a kreativitásnak (vagy modernebb képzést kap, ami persze akkoriban lehetetlen, heh), még jobb lett volna a film.
50:40-nél az a nő nem tudom mire játszott, de elképesztően dögösen adta elő!
A nagyjelentre végül ott kerül sor hogy a fickó lemegy vidékre hogy távol legyen mindenkitől, de akkor a Feleség és Mr. Rivális úgy döntenek ők is odamennek. Ebből bunyó lesz,amiazzalér véget hogy Mr. Rivális lehúzza az övét, és fejbecsapja vele a farkasembert, mire az úgy elszégyelli magát hogy Flawless Victory, Fatality!
De az is lehet hogy a vulkáni halálcsapás vált be:
Végül a szörnyet, ami némileg Jeckyl&Hyde-ot idézi fel nekem egy sima puskagolyóval lövik le.
Érdekesség továbbá hogy átváltozva tudatában van emberi céljainak, intelligenciájának.
A befejezés egy picit King Kongos a mondattal: "A jelentésembe azt fogom írni, véletlenül lőttem le, miközben a feleségét próbálta védeni."
És máris ott a szörny, már meg is harapja a virággyűjtőket Tibetben.
Ugrunk az '"őrült tudós laborba", mert ugye nem ám csak úgy felrakjuk a növényt az asztalra mondjuk egy cserépben. Visszük az egész sziklát amin találtuk. És ráirányozzuk a halálsugarat, ami minden labor szerves része. Vagy mi az az izé ott.
Kicsit megsisterget egy szikráztatót csak hogy tudjuk ez tényleg egy horrorfilm-frankeinstein-labor, aztán ki hinné, arisztokrata partin találjuk magunkat, és dokinknak itt is akad vetélytársa.
A partin előkerül egy kínai/japán/valószínűleg-fehér-játsza, és közli hogy ők már a főszereplővel találkoztak. Akkor szerintem nyilván ő a vérfarkas, mert eddig a vásznon nem láttuk.
Közli is hogy a levadászott növény a vérfarkasság ellenszere, merthogy az nem ám emberből farkas, hanem ősátánnak teremtménye. Felőlem.
Btw, erről a tibeti vérfarkas dologról beugrott az X-akták egy része. Akkor az erre utalás? Kit érdekel, a X-akták a 10.évad óta számomra halott.
Na de a furanövény (amin kívül számos faja furanövénye van a Dokinak) megvilágításában még az a király hogy Doki nem váratlanul teliholdkor átváltozik és kész, hanem megvilágítja a holdfény-lámpa, és csak a keze lesz szőrös amíg el nem rántja! Kirrrály.
Doki viszont hiába látja a dolgot a saját szemével, továbbra sem hisz, because plot. Akkor sem változik a véleménye mikor ásziaiarc közli vele, a farkasember megölni vágyik amit szeret.
Ééés meg is van a farkasemberünk:
Farkasemberünk - aki könnyedén megoldhatná gondjait egy ablak nélküli szobával - először hálószobába ablakon át osonva zaklat egy hölgyet mint Drakula, aztán azutcánkap el egy csámborgó nőszemélyt mint Hasfelmetsző Jack.
Tudjátok vicces. A főszereplőt mintha szinpadról szalajtották volna: mereven mozog, tekintete mintha folyton a közönség felé próbálna fordulni.
A többi karakter viszont - élettel teli. Ha a rendező nem csak a viccekkel lett volna elfoglalva, hanem ezen a téren is enged a kreativitásnak (vagy modernebb képzést kap, ami persze akkoriban lehetetlen, heh), még jobb lett volna a film.
50:40-nél az a nő nem tudom mire játszott, de elképesztően dögösen adta elő!
A nagyjelentre végül ott kerül sor hogy a fickó lemegy vidékre hogy távol legyen mindenkitől, de akkor a Feleség és Mr. Rivális úgy döntenek ők is odamennek. Ebből bunyó lesz,amiazzalér véget hogy Mr. Rivális lehúzza az övét, és fejbecsapja vele a farkasembert, mire az úgy elszégyelli magát hogy Flawless Victory, Fatality!
De az is lehet hogy a vulkáni halálcsapás vált be:
Végül a szörnyet, ami némileg Jeckyl&Hyde-ot idézi fel nekem egy sima puskagolyóval lövik le.
Érdekesség továbbá hogy átváltozva tudatában van emberi céljainak, intelligenciájának.
A befejezés egy picit King Kongos a mondattal: "A jelentésembe azt fogom írni, véletlenül lőttem le, miközben a feleségét próbálta védeni."
Comments
Post a Comment