Alvásmegvonás

kezdés: 08.19.08.00 (igazából pár perccel korábban)
Felkészülés: nincs. Átlagos alvásmennyiség összesítve az elmúlt napokban.
Hátrányos állapot: éppen felgyógyultam egy kisebb izületi gyulladásból. A bal térd még enyhén dagadt, de már nem okoz fájdalmat.
Cél: tesztelni az alvásmegvonás hatását a betegségre. Hallucinációk megtapasztalása (4. nap, 72. óra utáni állapot előzetes tanulmányok alapján). Megdönteni a rekordot (kb. 70 óra).

15. óra: szem égő érzése, enyhe zsibbadás

Tippek: bármilyen elfoglaltság, főleg fizikai mozgás időnként. Folyamatos nappali fényerősség biztosítása.
Ne csukd be a szemed és ne relaxálj.
Lehetséges aludni nyitott szemmel egyszerű monoton mozgást végezve, szóval a fő a változatosság.
12 óránként egy főétkezés beiktatása. Ez fontos.
Hőmérséklet, légáramás.
Legjobb ha van kéznél TV + zenelejátszó + számítógép + annyi hely, hogy tornázni lehessen állva.

20. óra: meleg érzés a kérdéses területen (láz). Kísérlet leállítva.
Úgy tűnik a legtöbb energiát a szem vonja el: pillanatokra teljes fókuszvesztés, komoly szárazságérzés a szaruhártyán = folyton be akarom csukni. Csukott szemmel viszont nem tartom jó ötletnek a kísérlet folytatását, Kockázata, hogy nem vesszük észre az olyan rövid alvásokat, amik csak max. 10 percig tartanak.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-8)

Fegyverek házilag - krumplipuska

Naruto - Shippuden - filmek - ovak - sorrend