Túl sok piercing

A minap sétáltam az utcán és megláttam valaki egy rakás piercinggel a fejében.

Csinos volt, sőt, a piercingek miatt volt igazán érdekes. Igen, izgatott lettem, ki ne lenne az egy másodpercre ha valaki tényleg szépet lát?

Elképzeltem hogy megcskolom - és akkor zavarba jöttem, mert akárhogy forgattam a képet a képzeletemben, mindenhol csak piercinghez ért a szám,sosem az arcához.

Túl sok piercing.

Később az jutott eszembe, egy arctetoválás nem sokban különbözik attól mintha vki minden nap "vulkáni műfüllel" vagy klingon maszkban járkálna - de vmiért az utóbbin csodálkoznánk, a tetkón viszont nem. különös.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad