Erzsébet utalvány

Ez az új kajajegy egy szar. mindnen lehető módon rossz.

Először is rohadt nagy. Azaz sokba kerül legyártani, több alapanyagot eszik... Nem éppen környezettudatosság jellemzője.

Aztán tömbösítve sincs. Ezt vmi lukkártyagép nyomatja mint a wc-papírt, így lehetetlen is tömbösen kiadni mint a régit.
Ennél is rosszabb, hogy kettőt egyben hagynak, a tapasztalatlanság viszot nagy úr, én simán fizettem volna a kettő egybenlévővel egy árán.

A pénzszerű festésminta szintén drágábbá teszi a cuccos előállítását.

Ha az egész technikai baromságától el is tekintünk, felmerül a kérdés, hol lehet beváltani? A rendszer még nincs kialakítva, és éppen amúgyis perelik EU-s szinten, de ha még ezt se vesszük figyelembe, és a kormányzati honlappal próbálkoznánk, további csalódás fog érni: mégis mi a faszt kezdjek egy sima címlistával? X közterület Y házszám gyakorlatilag semmit nem mond egy olyan országban, ahol nincs kiírva a házszám szinte sehol (sőt, gyakran még az utcanév sem), ahol egy házszám alatt három étterme is van (és akkor egyértelműek voltunk, és nem próbálkoztunk élelmiszebolttal), arról nem is szólva mi van ha irodaház van a cím alatt!?!

Nyilván valaki kurva nagyot kaszál az "új" utalványon, de hogy a felhazsnálónak ettől nem lesz jobb, az is biztos. Ráadásul ebből csak kisebb összeget adnak ki, így jelenleg a fizetés csökkentése az eredmény, arról nem is szólva, hogy a mellé bevezetendő Szép kártya még borzalmasabb helyzetben van: a boltoknak nincs pénze kártyaleolvasóra, a rendszert még jobban perelik mint az Erzsébet-utalványt, sőt: ennél még a jogszabályi háttér sincs kész...
Szívunk mint a torkosborz!


Sluszpoén az utalványhoz mellékelt KÉT műanyagpapír szórólap, ami nyilván bitang drága, és könyörgöm, miért van kettő belőle? De különös módon nem is ez a legrosszabb velük, hanem a rajta lévő szöveg:
"Az E-utalvány forgalmazásából várható eredmény" "Az ön választása [az E-utalványt rendelni] felelősségteljes döntés volt"

Nos, én mint alkalmazott nem döntöttem semmiről, de amúgysem lehetett dönteni semmiről, hiszen ha csak egy lehetőség van, akkor nem lehet választani. Másfelől nekem semmi közöm eme utalvány forgalmazásához, azt ugyanis a munkáltató rendeli állambácsitól, azaz ez a papír nem nekem szól, nem rám tartozik, hanem a munkáltatónak kellett volna odaadni!
Vissza is vittem a személyzetinek, csináljanak vele amit akarnak, én nem dobhatom ki, hiszen nem nekem szánták, nem az én tulajdonom... Bár nem tudom mit fognak csinálni 2-500 ugynaolyan értelmetlen szórólappal.....

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad