Hülye reklámok 26.

Játszottam egy flashgame-el, és annyira jó volt, hogy szerettem volna az android-verziót, mert egyfelől akad itt egy tablet, másfelől azon olyasmi is van, ami a normális verzión nincsen. No és ha már a Zinternetszolgáltató volt szíves kötelezni hogy wifis modemre váltsak, hát nosza - gondoltam.

Nem gyütt be.

A reglám szerinti linkre bökve rábökök a mobilverzóra - ám ugyanaz jön le mint a flash-verzió.
Rohadjanak meg.

Megjegyzem elolvastam én a GooglePlayÁruház oldlaát, és semmi nem utal arra hogy itten ez nem az ami.

No, gondoltam írok ám egy "jó édes anyátok" értékelést, rábökök a "write review" gombra, megírom, leokézom hogy elküldöm.

Erre: "unexpected error". Ja, gondolom nem tetszett hogy 1 pont az 5-ből.

Frissítem oldalt - innentől kezdve már kötelező lenne vmi appot letöltenem, meg lófasz.

Hát kurva anyját mind a fejlesztőnek, mint a marketingnek, és legfőképpen a googlenek, googleplaynek, és hgoogle+-nak.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad