álom

Általában elfelejtem őket, vagy túl zavarosak, vagy túl egyszerűek bármilyen különösek legyenekis, és különben sem tartoznak senkire.
Mármint kétdimenziós gyerekrajz-világban menekülni random bombázás elől - nincs mit elmesélni. A nyaralónkban a ceruzavégre aggasztható muppet-szörnyfejek spontán inváziója (amik csak úgy lebegnek szerte, és még csak nem is ijesztők) sem szorul magyarázatra.

De volt ez az álom.
_Egyszer mintha már álmodtam volna - sosem lehetsz az ilyesmiben biztos hogy nem úgy volt-e tényleg. Ez egy olyan álomvolt ahol ha eljutottál egy pontra ahol "meghaltál", vagy csaknem volt folytatható, akkor visszaállt az álom egy pontra mint egy videojáték.
Mintha valaki MÁST üldöztek volna,vagy terroristák voltak de fura dolgokkal, vagy dolgukon lévő "gyanús elemek" és mi pont rosszkor voltunk rossz helyen - igen, mintha lett volna velem valaki. Egy barát? Valami iskolatárs/munkatárs? Mindegy, mert idővel elszakadtunk.
És mintha fölfelé menekültünk volna a rosszfiúk elől, és mintha egyszerelkaptak volna,vagy VALAKIT elkaptak volna, és valami ketrecben kötött(ünk) ki valami udvaron az épületben ami valami felhőkarcoló volt... Már megint...
Aztán az egész visszaállt, és átjutottam ezen, és ott volt vmi barátnőm, akinek volt vmi kindertojás-belső méretű bigyója,de mattfekete, nem az a citromsárga műanyag. Az jutott eszembe valami porózus kőből van? Szóval rámbízta,és mentünk, és elértünk egy szobába, és most jön ami miatt leírtam az egészet.

Mintha még mindig üldöztek volna, legalábbis volt esélye, de ez már nem is számít annyira, a lényeg, kinyitottam a bigyót, pedig a lelkemre kötötte hogy ő akarja kinyitni, mert jajj-elrontom, akármi.
És ami benne volt...
ÉLŐ dolgok voltak benne. Pár centi méretű játékok, amik ott rohangáltak az ágyon, és hú mondom, ezt megcsináltam, gyorsan szedjük össze mielőtt visszajön a másik szobából (hotelszobában voltunk?), na és akkor mondom hogy ez nem fog sikerülni, mikor észrevettem valami nagyon kicsit, pár milimétereset, egy lovat és egy cowboyt rajta (nagyon lelkeset) ami(k) mintha hajszálból lett volna hajtogatva. Na mondom,csak ezt ne veszítsem szem elől, a többit majd megfogom később, a nőm visszajött, persze kiakadt és sírdogált, én kértem egy csíkpapírt, és a kezemmel próbáltam visszatartani a vágtázó lovat/cowboyt... Ami persze meglépett - és úgy voltam vele visszaállítom, az álmot az álomban, de mégse történt meg, és szomorú voltam, és a csaj pityergett, és egy fénycsík ahogy a lepedőre esett megláttam valamit - mozgott? Nem tudtam eldönteni hirtelen, túl kicsi volt, nem akartam elhinni hogy az is a tojásból eshetett ki, de néztem, és tényleg mozgott, letagadhatatlanul volt ott valami, és csak néztem, és hirtelen megállt, és én ráfókuszáltam, és akkor láttam - egy rajzfilmkutya volt, nem is valóságos kutya csak egy rajzolt mint az estimesében, nem nagyobb mint egy porszem.
És akkor rájöttem hogy ez gyönyörű, de esélyem se volt visszatenni a dolgokat a dobozba, ezt se látom meg ha nincs az a fénybeszűrődés, ki tudja mi volt még benne, hogy is akarhatta a lány kordában tartani ha kinyitotta, neki se volt esélye - és ott volt az a rajzolt/élő kutya, nem nagyobb mint egy porszem, és csodálatos volt.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad