Ghostland (2018)

Ezúton szeretném megköszönni a Borzongás - a horrormagazinnak és a ADS Filmeknek hogy megnézhettem, moziban, a Ghostland/Incident in a Ghost Land/Rettegés Háza c. filmet.
Sokra nem számítottam a trailer alapján, azt gondoltam a szokásos családi dráma + baltás gyilkos a kísértetházban sztori lesz.
Helyette egy mi a valóság-mi a rémálom filmet kaptunk akik eljutottunk rá (menjetek el ti is!), amiben minden stábmunka kiváló volt, és ha színészi teljesítmények közepesek is voltak önmagukban, a casting jól válogatta össze kik működnek jól együtt.
A film nem hibátlan, például szokás szerint az egyik szálról idővel kiderül hogy na ez ami nem a valóság, és ott vannak az utalások amik pusztán az utalás kedvéért léteznek - de még a hibáit is a sajátjává tudja tenni, és ahelyett hogy fölöslegesen igyekezne kijavítani őket, tudomásul veszi őket és kezd vele valamit (#LovecraftForever).

Szóval én tényleg csak a Deadpoolos "csaj" miatt voltam kíváncsi az egészre, de nagyon kemény volt. Nem tudtam eldönteni melyik világot akarom valóságnak, mert mindegyik túl szörnyű volt. Végül arra tippeltem mindkét változat megtörtént... Itt is tévedtem.
Ez az egész nem csak horrornak jó, de általában filmnek.

PS: a filmben akad tényleg csak 1-2 pillanat ami szándékosan, vagy szándékolatlanul, de segít kiengedni a gőzt, tehát nem csak 100% nyomorúság. Plusz a vége happy end, de nem attól hogy a "gonosz" hullája/sírja/elűzése felett örömködünk. Na jó, nem pusztán, mert azt is megkapjuk.

FRISSÍTÉS: A Borzongás-magazint akár el is lehet felejteni. Beléptek az Új  Vállalattulajdonosok Körébe, akik legalábbis megfenyegetik a vásárlót aki nem ért 100%-ban egyet velük hogy beperlik őket hitelrontásért.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad