Hülye reklámok 140 - sírkő

Napokban voltam egy temetésen. Nem a sajátomon. Sajnos. Mindegy.

Pocsék temetés volt: az egyik teremszolga méltóságteljes járás helyett csoszogott, a másik meg olyan kövér volt nem tudta begombolni a mentét. Egyházi temetés volt, a pap késett, a kántor orrhangon gajdolt valami népdalra emlékeztető dolgot amitől mindig a röhögés jött rám (persze fegyelmeztem magam). De ezek mind olyasmik amiket nem lehetett tudni előre.

A papnak egyébként innen üzenem, hogy a temetés az elhúnytról szól, nem az egyházról, szóval kevesebb hittérítést legközelebb.

De ami az egész csúcspontja volt, az nem is ehhez a temetéshez kapcsolódott. Mellékesen megjegyezném, azokat a kűmonstrumos sírokat hogyan és mikor csinálják? Már majdnem érdekel...

Na, de megláttam egy sírt. Van mindenféle, kisgyerekként ez tette elviselhetővé a kötelező hullanapi sírgyalázást. No de ezt a sírt aki tervezte... Mutatok egy rekonstrukciót:


Én tényleg mindenki azzal akivel, meg éljen a modernség, de az ilyet azért megnézed. És akkor gyanús lett hogy itt ilyen 1930-as dátumok szerepelnek. Eszter ÉS NEJE Gizella 1930-ban?* (*A neveket a szereplők érdekében megváltoztattuk.)

Aztán rájöttem mi a hiba a moziba': baloldalt voltak a férjek. Szegények. Ám a térfelosztás miatt elvágódtak a nejektől, akik viszont elválasztó térköz miatt összegabalyodtak egymással. Pun intended.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad