Ilyen focimeccset még nem láttam

Na jó, ezt sem láttam (útálom a focit), legfeljebb annyit ameddig tartott hogy átmenjek a szobán, de ilyen nyilatkozatról sem hallottam még:


Íme a Pozitív Megerősítésre egy példa.

Amúgy pont akkor ültem le 5 percre amikor kiosztották az elején a két sárgalapot. Azalatt azt is megtudtam, Panama először jutott ki VB-re. Látszott is, ezért mondtam: az első lapot azért osztotta ki, hogy a rutinosabb, agresszívebb csapatot kicsit visszafogja, nehogy elriasszák a zöldfülőeket a további próbálkozástól.
A másodikat (azt Panamának) meg azért, mert azt a lökés az durva volt. Ébresztőnek osztotta, hogy ne felejtsék el, hol vannak.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad