Bleach

Ez meg a másik híres manga/anime sor, amit feldobált a youtube valamiért. jó 2 órás video(k) volt(ak), így biztos lehettem benne, ez alapos lesz, olyantól, aki tényleg elmerült az egészben.
És mi derült ki?

A történet: ez harcol azzal, az csap össze amazzal, következő.

Ez nem történet.
Nem kapunk magyarázatot arra, Mr. Hipó kikkel van együtt és miért. Nem kapunk magyarázatot mi az ellenfelekkel a probléma, felteszem valamiért rájuk került a "gonosz, legyőzendő" cédula. Nem tudjuk meg, mi van a srác való világ(?)beli családjával, tanulmányaival, munkájával. Vagy hogy fizetnek-e azért, hogy itten gonosz szellemeket mészárolgat.

És igen, a fickó nem csak szerintem ellenszenves pszichopata.
Mármint az animében, mert állítólag a mangában nem akkora tetü, és jobban meg van írva az egész.
De ha én a rajzfilmsorozatot nézem, akkor ugye az engem nem vigasztal, ha "a képregény nem olyan rossz".
És ha a mérce már az, hogy "de hát nem annyira rossz", akkor az egész rossz.

Szóval nem sajnálom hogy nem vesztegettem rá több időt az első 1-2 epizódnál.



Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad