Hülye reklámok 115 - illegális könyvletöltés

Oh, gyermekeim, lássátok szemtükkel, isa hülye és barom vogymuk:


Idiótácska írócskánk rögtön 10 év börtönnel fenyeget be!

Aztán nekilát saját ellenségének lenni és beidézi a vonatkozó jogszabályt (dőltbetűs rész).

Amiből rögtön kiderül hogy mekkora blöff az egész. Nem elég hogy a 10 év csak nagyon-nagyon-nagyon-NAGYON-nagy anyagi kár okozása esetén áll fenn, ami ugye az egyszeri letöltő/megosztó esetén sehogy nem tud fennállni, de ráadásul még a legenyhébb 2 év SEM tud fennállni, mivel a törvény ugye tartalmazza az 5. pontot, miszerint ha a megosztás során, azaz a feltöltésből bevétel nem keletkezik, azaz mindenki ingyér' töltheti le, akkor nyasgem az írónak, senki nem követett el semmit.
Amiről nem azt mondom hogy ez így rendben van, de ha már a törvényt tetszett idecitálni egy olyan rendszerben ami nem jogállam, akkor legalább ne járassa le vele saját magát, és olvassa el mielőtt kiposztolja!

Tökre mint a főnököm:
- Maga miért nem dolgozott júniusban 21 napot?
Én: Más se dolgozott annyit.
- De maga nagyon keveset dolgozott!
Én: A beosztás/jelenléti ív szerint pontosan a szerződött munkaidőkeretet dolgoztam. Mások még annyit se.
- De miért ment szabadságra?
Én: Mert maga jóváhagyta.
- Eleget hallottam! Itt többé nem dolgozik!
Én: De jó hogy nem magukkal vagyok szerződésben!

PS: Ja, amúgy a kommentek azóta ki vannak kapcsolva...

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad