Videojátékfilmek 16. - Holtak Háza 2 (2005)

UPDATE: a 15. élőszereplős videojátékfilm "Forbidden Siren" (2006.02.09) nem fellelhető, így kénytelen vagyok továbblépni rajta.
Össze-vissza egy 2-perces review-t találtam róla, ha valakit feltétlen érdekel. Nem tűnik nagy számnak, plusz ázsiai kísértettörténetnek néz ki, ami ugye nem igazán nyugati ízlésnek van.


------------

Innen a korábbi poszt átdátumozva:

Na erről csak mostanság hallottam, és Uwe Bácsihoz NINCSEN köze.

Nos, Rob Zombie bohócnak öltöző haverja próbál hullákat élesztgetni, mondván ez az örök élet titka. Meg is eszi első sikeres kísérleti alanya, Partiarc Csaj Műmell.

A film egyébként azért készült, mert pár profi filmes útálta amit Boll művelt a kedvenc játékukkal, vagy ilyesmi. Ezzel magyarázható  mára film puszta léte is, de a nézővonzó B-arcok is. Tényleg, csak fusd át az imdb-n a stáblistát. A neveik talán nem sokat mondanak, de az arcuk és a filmjeik/sorozataik igen.
Mondjuk a költségvetés ennek ellenére siralmasnak látszik, de még úgy sem értem miért nem lett harmadik rész. A Kukorica gyermekei is vagy egy tucat folytatást ért már meg, vagy ott van az Élőholtak Visszatérnek franchise...

A forgatókönyv eléggé összeszedett, de totál más filmnek látszik mint az előző film.
A játékokhoz szerintem továbbra sincs köze, mert városban rombolnak, nem vmi kastélyban.
Itt főleg egy modern épületben kódorog a kommandóscsapat. Szolid munka.





Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad