hülye reglámok 11.

Magamtól nem találtam annyira borzalmasnak, de észrevettem hogy többekben mégis kisebb vihart kavart a szlogenje:

"Régen minden nő házvezetőnővel járt bevásárolni."

Nekem az lett rögtön gyanús, hogy most akkor a házvezetőnőnek is házvezetőnője volt, vagy mit akarnak? ÉS mégis melyik köcsög rendszer lehetett az amiben körbetartozás módjára vezették a háztartást?

Aztán hallottam hogy felhúzták a reklámon magukat mellettem, de nem figyeltem oda, csak elkezdtem gondolkodni. Csak amúgy üresben járattam az agyam. Arra jutottam, az öregasszony vagy azon nyavajog hogy most nem tarthat szolgákat, vagy azon nyavajog hogy nem tarthat szolgákat csak szarik rája.

Ekkor végre eljutott felfogásomig min nyavajogtak a közelemben a népek:
"Hogy bezzeg a rendszerváltás előtt..."

Hogy mi volt a rendszerváltás előtt, és hogy mennyivel az nem derült ki :D Most a kommunizmusban, vagy még a 2. VH előtt? És ha mondjuk a komcsi időkben, akkor most dejóvoltrégentellettarraúgybizony, vagy ajókurvaannyátamocskoskomcsinak?



De hogy mókásabbra vegyem a figurát, épp egy horrorféleséget nézek, ezért itt van néhány tipp hogyan maradjunk életben ha horrorfilmszereplők leszünk:
- MINDIG hagyjuk meg valakinél hova megyünk, mit csinálunk, mikor érünk vissza. Különösen ha elszigetelt helyre megyünk, vagy megeleptés-tóparti bulira, vagy barlangászni.
- ha valami különösre leszünk figyelmesek, de rájövünk hogy "biztos csak a macska volt", akkor ragadjuk meg az első kezünk ügyébe eső tárgyat hogy fejbecsaphassuk aki a közelünkbe jön, aztán úgy pucoljunk onnan de rögvest hogy vissza se nézünk
- ha menekülsz, NE nézz vissza. Nem az számít honnan menekülsz, hanem hogy minél távolabb érj tőle
- ha üzlettársad/ismerősöd/barátod/gyereked érthetetlen nyelven kezd karattyolni, fura bőrelváltozása lesz és 360 fokban körbefordul a feje, azon nyomban öld meg (a fej levágása gyakorlatilag csak a teljesen stupido zombikon és nyálkalényeken nem működik)
- ha megkérdezik hiszel-e ebben-abban, mond "nyitott vagyok", míg ha azt kérdezik isten vagy-e, a válasz: IGEN. Mindeközben maradj ateista
- egyébként pedig ne legyél se gyáva, se hősies


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad