Doctor Who - Matt Smith, kimaradt minizódok

Van ez így, rossz helyre mentettema file-okat :) Nem nagy cucc, legalább kicsit felpezsdíti az amúgy nem túl meggyőző emlékeket ;)

Meanwhile in the Tardis 1: Az 5. modern évad (Matt 1. évada, 31. évad összesen) 2. részének elejére illő rész.
Mondanám én hogy az 1-2 részek közé illik, de az nem volna pontos.
Ez viszont frappáns és vicces.

Meanwhile in the Tardis 2: elméletileg a Flesh and Stone és a Vampires of Venice közé készítették, de a ruhákon kívül ne látok valódi kapcsolatot.
A minizód valójában semmi más célt nem szolgál mint hogy a Doktor minél több régi Társát felvillantsa - meglepő módon sok kép jut Leelara, nem utolsó sorban a nyálcsorgatási lehetőség miatt (úúú, bikini). Mondjuk én személy szerint bírtam Leela karakterét, de ugye nem az én véleményem számít ;)
Másik célja továbbvinni az előző Meanwhile... egyik poénját, és abból alkotni valamit a Doktor jelleméhez - ami szerintem elvesz inkább a Doktorból, de végülis az ötlet jó, főleg hogy azelőző minire épül, ami azért számít.

Night and the Doctor: ez 5 minizód, mindegyik külön névvel:
- Bad Night, Good Night, First Night, Last Night, Up All Night.
A minik ávltakozó minőségűek, és nem volt egyszerű fellelni őket. A Doktor és River Song házaséletéről szólnak, kivvée az utolsót amit nem is értem miért. Leginkább fan-material, mert amúgy sokat nem tesznek hozzá semmihez, bár tulajdonképpen érdekesek.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad