Hülye reklámok 74 - Sziget Fesztivál
A Szigetre gyakorlatilag lehetetlen kijutni magyar embernek. A gazdagoknak meg fölösleges reklámozni hogy "jön, jön, jön!" ugyebár.
Akkor meg minek költenek sok pénzt rá?
Amúgy hatalmas nyereség a Sziget. Elvilega költség 5,000,000,000 HUF, amire 400,000 látogatót várnak. Azaz ennyien vesznek majd valamilyen jegyet. Ha leosztjuk, akkor az önköltség megtérüléséhez fejenként 12,500 HUF-ot kell minden látogatónak elköltenie.
Namost a napijegy (ennél vannak drágábbak is) 18,000 HUF, azaz garatntált a haszon már a látogatókból is. Ehhez jön amit a népek ott elköltenek a műbikától a szenvicseken át a piáig, a standok helyfoglalási pénzén át a reklámfelületekig.
És a belépők 99.99%-a külföldi lesz. De akkor minek magyar tévében reklámozni a dolgot?
Amúgy meg úgy néz ki, kell a francnak a hetijegy. Az ötnapos jegy már elfogyott, a hetigyet meg akciózni kell. Hajaj.
-------------
Más:
Ezt csak a miheztartás végett. Meg mert azazeszement neofeminista tyúk már napokon át nyomja magát.
Akkor meg minek költenek sok pénzt rá?
Amúgy hatalmas nyereség a Sziget. Elvilega költség 5,000,000,000 HUF, amire 400,000 látogatót várnak. Azaz ennyien vesznek majd valamilyen jegyet. Ha leosztjuk, akkor az önköltség megtérüléséhez fejenként 12,500 HUF-ot kell minden látogatónak elköltenie.
Namost a napijegy (ennél vannak drágábbak is) 18,000 HUF, azaz garatntált a haszon már a látogatókból is. Ehhez jön amit a népek ott elköltenek a műbikától a szenvicseken át a piáig, a standok helyfoglalási pénzén át a reklámfelületekig.
És a belépők 99.99%-a külföldi lesz. De akkor minek magyar tévében reklámozni a dolgot?
Amúgy meg úgy néz ki, kell a francnak a hetijegy. Az ötnapos jegy már elfogyott, a hetigyet meg akciózni kell. Hajaj.
-------------
Más:
Ezt csak a miheztartás végett. Meg mert azazeszement neofeminista tyúk már napokon át nyomja magát.
Comments
Post a Comment