Hülye reklámok 181 - amikor a fejlettebb verzió fejletlenebb (GoG.com)

A Divine Divinity olyan játék, amilyenekkel játszani szoktam, és manapság nem sok van a műfajban, így kipróbáltam. Tetszett is, bár inkább maradtam azoknál a fejlesztéseknél, amik biztosan nem bugosak.
A Beyond Divinity is tetszett utána, bára lore-t bizonytalannak éreztem ezen a ponton, sőt, szerintem a közepénél újraírták a játékot - mindegy, gondoltam, jöjjön a következő!

A Divinity Original Sin 1 jött ki időrendben legközelebb, meg hát a gépem se valami turbózott játékgép, csak amolyan hobbigép, amin dolgozni, netezni tudok, és ami játék elmegy rajta, annak köszönöm szépen.
A GoG meg kidobta ennek az Enhanced Edition-jét potom áron valamelyik akciós időszakában.

Mint kiderült ez a változat azonban 64 bites rendszerre át lett írva, az én rendszerem meg 32 bites, szóval nem indult el.
De mint kiderült, ilyen esetben lehet igényelni a 32-bites változatot.

Gondoltam csere lesz, de egyelőre úgy néz ki, most mindkettőt birtoklom. Eddig nagyon szép és jó. Pláne hogy nem problémáztak.

De ha már megvan mindkettő, gondoltam megnézem mit tudnak egymáshoz képest.
Nos, az Enhancedből (= Fejlesztett) hogy-hogynem kimaradt a pályaszerkesztő.
De akkor mitől fejlettebb az a verzió?


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad