Doctor Who - Warrior's Gate

Ezt a graffitit láthatjuk egy pillanatra a nyitóképeken:


Rögtön arra gondoltam lehet valami jelentősége, de ha nincs, akkor hátha valami inside-joke. Mint kiderült én vagyok "műveletlen":


Ez az amerikai hadseregtől elterjedt graffiti-tagg, kb. a 2. VH-ból ered. Vannak tisztább képek is, ez azonban egy hivatalos hadsereg-emlékműbe van belekarcolva, teht dupla lol jár érte, ezért választottam.
Állítólag a The Invasion c. részben már láthattuk ugyanezt a tagget.

MEGJEGYZÉS: a "tagg" szó szerint egy olyan aláírásszerű egyszerű graffiti, ami ténylegesen azt jelenti, "itt jártam".

Ezen kívül vagyunk:
- egy űrhajón
- a dimenziók közötti térben
- egy középkori kastélyban ami teli van csontvázkatonákkal
- a Tardison
én meg nem értem hogy jön ez össze.



Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad