Johnny Depp felemelkedése és bukása
Ez a név is kifújt mint Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger, meg még jó sokan Dany de Vitotól Kaley Cuoco. Lássuk mi történt, lássuk mi volt egy élet.
Eskü mintha írtam volna már róla, de a keresőm nem dob ki semmit, hát legyen.
Mélységes Jancsi (tisztában vagyok vele hogy az Johnny Deep, leszarom) azzalkezdte hogy lemészárolták a Rémálom az Elm Utcában, majd olyasmit próbát mint Steve Guttenberg a Rendőrakadémiában: a vicces perverzt. Az ő filmje a Bikinivadászok címre hallgatott.
A Cry-Babyben megcsillogtathatta színészi kvalitásait, amivel rögvest felkeltette Tim Burton figyelmét, aki berakta az Ollókezű Edward címszerepébe. Ami a Frankeinstein, egy Disney-mese, és a Rocky Horror Picture Show keresztezése. Máig fenntartom hogy a Hollókezű Edward jobb cím/koncepció lett volna.
Burtonnek (ejtsd: börtön) ez volt kb. az első filmje, szóval jól lefizette a kritikusokat hogy égbekiáltóan középszerű gagyiját az egekbe magasztalják a'la Hatodik Érzék, 12 Majom, Avatár... Szóval ez a dolog nem idegen Hólivúdtól.
Igazából innen nem tudni hogy a faszba szerzett magának nevet az uriember, mindenesetre '94-ben - ismét Burtonnel, azaz valószínűleg szívességből vették be) megcsinálta az Edwoodto -amiről tökre azt hittem hogy 2010+os film. Sebaj. Jó volt. Szerintem látták a The Disaster Artist készítői is, és megtanulták a helyes hozzáállást a témához.
Utána pedig összehozta a Don Juande Marcot, ami ugyan csak egy Richard Geer ripoff volt, és nem is a legjobb a témában (az Hugh Jackman nevéhez kötődik, a Kate&Leopold címre hallgat), de meghódította vele a női szíveket. A tinilányok (8-16) szíve mellé, akiket Kezes Edwarddal delejezett meg. A nyálas mindenit.
Aztán megcsinálta a Félelem és Reszketés Las Vegasbant, amihez hatalmas marketinget csapott, és furamódon azért vált be, mert senki nem tudta mit szerepelt benne. Haha.
Nem mintha a filmek sorrendben jutott volna el hozzánk, pláne nem moziból értesültünk mindről. A drogos Félelem és reszketés... pl. nagyrészt pult alatt terjedt, és csak azok miatt néztük meg akik drogosok voltak és ezért nekik tetszett. Annyira zért nem volt szörnyű.
Tényleg nem tudom honnan szedtük, de a hírneve miatt ültünk be A kliencedik kapura, és mint egy "olcsón megcsinálom a kedvetekért passion project" fogadtuk tőle ezt a filmet. Ami tökre király, egyetlen "baja" hogy a Rosemary Gyermeke szintjén semmi "kiugrik a szörny az árnyékból és felhenteli a népet" nem volt benne. De tökéletes közepes költsévetésű film, aminél a sztori, koncepció és kivitelezés elsőrangú, de nincs - és fölösleges lett volna - hatalmas látvány alátolva.
Ugyan szerepelt az Asztronautában, de abban csak Charlize Theron volt említésre méltó, aztán az Álmosvölgy Legendájában ami túl műanyag-meseszerűre sikerült, így se mesének, se fantasynak, se horrornak, se sherlock holmes-környezetben játszódó kriminek nem lehetett eladni, pedig mindenek próbálták.
Itt Depp ugyan próbált beleölni egy rakás pénzt a pozitív kritikákba, de nem sok sikert ért már el vele.
A Csokoládé bukás volt ha nem is szakmailag, a Betépve meg egyszerűen hiba, mert még olyan negatív kampányt se lehetett hozzáragasztani mint a Tágra Zárt Szemekhez Nicole Kidman kapcsán.
A pokolbólllal folytatódott a lejtmenet, pláne hogy egy sima Vidocq-koppintásnak tűnt.
Szerencséjére megjött a Karib Tenger Kalózai-széria első darabja, és oh man, az A-osztály élére repült vele.
Sajna ez nem lett bebetonozva. Beugrott Antonio Banderas kifújó El Mariarchi-franchise-ába (Volt egyszer egy mexikó), és a Titkos Ablak... Unalmas volt, eléggé szar, és mellette másik tizenhárom hasonló filmmel is meg kellett volna küzdenie.
Ekkor merültek fel az ápoltságával és droghasználatával kapcsolatos kérdések, amiket persze illető tagadott... Nyilatkozatban is. El tudjátok képzelni hogy Johnny Depp szakadt öltözékben, mosatlannak tűnő hajjal kiállt és arról kénytelen biztosítani mindenkit hogy ő bizony fürdik, és nem büdös? Mert ez történt.Ember, gazdag vagy, bérelj egy stylistot!
* a kép csak illusztráció
Az Én pán péterrel is meggyűlt a baja, pedofil jellegűnek mondták a filmet. Ami hát úgy GÁZ.
A Charlie és a csokigyár tényleg kurva jó lett vele és tőle, sajna a hírneve megtépázottsága elkísérte oda, és inkább felhozzák máig az előző változatot ami nyilvánvalóan roppant szar volt, ráadásul még el is avult, mint hogy megadják a megérdemelt elismerést.
Pechjére pedig a Karib Tenger 2 egy rakás szar lett, zéró történettel, nulla karakterszálakkal. A Karib tenger 3 meg túl pszichedelikus a Transformers 12-on szocializálódott Új Nemzedéknek.
A Sweeney Toddról meg inkább ne is szóljunk.
A Doctor Parnasszus ésa Képzelet Birodalma egy nagyon gyenge Óz-ripoff volt, az Alice Csodaországban pedig tökéletesen értelmetlen, plusz sima rutinelőadást Mr. Depp részéről, azaz mindent csak nem mélységet. Ja, persze, Tim Burtontől kaszált be vele még egy fizetési csekket.
Ekkor már olyan mélyen volt hogy a Karib Tenger 4-ről már tudomást sem vettek (pedig komoly érdemei voltak a filmnek, ha nem is Johnny játékának benne), a Rangot meg szerintem be sem mutatták.
Ekkorra annyira hiányozhatott neki a zsé, hogy Adam Sandler méltán legszörnyűbb filmjében is cameot vállalt (Jack és Jill).
Újabb Börtön-film jött: Éjsötét Árnyék. Úgy volt szar, mert hót üres a film ahogy van.
A Transzcendens említhető következőnek, ami már gyakorlatilag a Keresztny Filmek Zs-alatti kategória. Nicolas Cage-nek legalább az a kifogása megvan az ilyenekben szereplésre hogy a managere lelépett a pénzével...
A Yoga Hosers nem miatta említhető, hanem mert jó Hólivúdi sztárként a gyerekét benyomta az iparba. Nem láttam, de kizárt hogy rosszabb legyen mint Will Smith fiának taknyai!
Egy pillanatra úgy tűnt mégis kikapaszkodik a szemétből a Harry Potter franchiseal - nos, legalább nem merült el a Keresztény Filmekben mint Kevin Sorbo, Nicholas Cage, Jennifer Garner.
De könyörgöm: a Gyilkosság az Orient Expresszenből látszik, hogy (már) csak a pénz érdekli.
Eskü mintha írtam volna már róla, de a keresőm nem dob ki semmit, hát legyen.
Mélységes Jancsi (tisztában vagyok vele hogy az Johnny Deep, leszarom) azzalkezdte hogy lemészárolták a Rémálom az Elm Utcában, majd olyasmit próbát mint Steve Guttenberg a Rendőrakadémiában: a vicces perverzt. Az ő filmje a Bikinivadászok címre hallgatott.
A Cry-Babyben megcsillogtathatta színészi kvalitásait, amivel rögvest felkeltette Tim Burton figyelmét, aki berakta az Ollókezű Edward címszerepébe. Ami a Frankeinstein, egy Disney-mese, és a Rocky Horror Picture Show keresztezése. Máig fenntartom hogy a Hollókezű Edward jobb cím/koncepció lett volna.
Burtonnek (ejtsd: börtön) ez volt kb. az első filmje, szóval jól lefizette a kritikusokat hogy égbekiáltóan középszerű gagyiját az egekbe magasztalják a'la Hatodik Érzék, 12 Majom, Avatár... Szóval ez a dolog nem idegen Hólivúdtól.
Igazából innen nem tudni hogy a faszba szerzett magának nevet az uriember, mindenesetre '94-ben - ismét Burtonnel, azaz valószínűleg szívességből vették be) megcsinálta az Edwoodto -amiről tökre azt hittem hogy 2010+os film. Sebaj. Jó volt. Szerintem látták a The Disaster Artist készítői is, és megtanulták a helyes hozzáállást a témához.
Utána pedig összehozta a Don Juande Marcot, ami ugyan csak egy Richard Geer ripoff volt, és nem is a legjobb a témában (az Hugh Jackman nevéhez kötődik, a Kate&Leopold címre hallgat), de meghódította vele a női szíveket. A tinilányok (8-16) szíve mellé, akiket Kezes Edwarddal delejezett meg. A nyálas mindenit.
Aztán megcsinálta a Félelem és Reszketés Las Vegasbant, amihez hatalmas marketinget csapott, és furamódon azért vált be, mert senki nem tudta mit szerepelt benne. Haha.
Nem mintha a filmek sorrendben jutott volna el hozzánk, pláne nem moziból értesültünk mindről. A drogos Félelem és reszketés... pl. nagyrészt pult alatt terjedt, és csak azok miatt néztük meg akik drogosok voltak és ezért nekik tetszett. Annyira zért nem volt szörnyű.
Tényleg nem tudom honnan szedtük, de a hírneve miatt ültünk be A kliencedik kapura, és mint egy "olcsón megcsinálom a kedvetekért passion project" fogadtuk tőle ezt a filmet. Ami tökre király, egyetlen "baja" hogy a Rosemary Gyermeke szintjén semmi "kiugrik a szörny az árnyékból és felhenteli a népet" nem volt benne. De tökéletes közepes költsévetésű film, aminél a sztori, koncepció és kivitelezés elsőrangú, de nincs - és fölösleges lett volna - hatalmas látvány alátolva.
Ugyan szerepelt az Asztronautában, de abban csak Charlize Theron volt említésre méltó, aztán az Álmosvölgy Legendájában ami túl műanyag-meseszerűre sikerült, így se mesének, se fantasynak, se horrornak, se sherlock holmes-környezetben játszódó kriminek nem lehetett eladni, pedig mindenek próbálták.
Itt Depp ugyan próbált beleölni egy rakás pénzt a pozitív kritikákba, de nem sok sikert ért már el vele.
A Csokoládé bukás volt ha nem is szakmailag, a Betépve meg egyszerűen hiba, mert még olyan negatív kampányt se lehetett hozzáragasztani mint a Tágra Zárt Szemekhez Nicole Kidman kapcsán.
A pokolbólllal folytatódott a lejtmenet, pláne hogy egy sima Vidocq-koppintásnak tűnt.
Szerencséjére megjött a Karib Tenger Kalózai-széria első darabja, és oh man, az A-osztály élére repült vele.
Sajna ez nem lett bebetonozva. Beugrott Antonio Banderas kifújó El Mariarchi-franchise-ába (Volt egyszer egy mexikó), és a Titkos Ablak... Unalmas volt, eléggé szar, és mellette másik tizenhárom hasonló filmmel is meg kellett volna küzdenie.
Ekkor merültek fel az ápoltságával és droghasználatával kapcsolatos kérdések, amiket persze illető tagadott... Nyilatkozatban is. El tudjátok képzelni hogy Johnny Depp szakadt öltözékben, mosatlannak tűnő hajjal kiállt és arról kénytelen biztosítani mindenkit hogy ő bizony fürdik, és nem büdös? Mert ez történt.Ember, gazdag vagy, bérelj egy stylistot!
* a kép csak illusztráció
Az Én pán péterrel is meggyűlt a baja, pedofil jellegűnek mondták a filmet. Ami hát úgy GÁZ.
A Charlie és a csokigyár tényleg kurva jó lett vele és tőle, sajna a hírneve megtépázottsága elkísérte oda, és inkább felhozzák máig az előző változatot ami nyilvánvalóan roppant szar volt, ráadásul még el is avult, mint hogy megadják a megérdemelt elismerést.
Pechjére pedig a Karib Tenger 2 egy rakás szar lett, zéró történettel, nulla karakterszálakkal. A Karib tenger 3 meg túl pszichedelikus a Transformers 12-on szocializálódott Új Nemzedéknek.
A Sweeney Toddról meg inkább ne is szóljunk.
A Doctor Parnasszus ésa Képzelet Birodalma egy nagyon gyenge Óz-ripoff volt, az Alice Csodaországban pedig tökéletesen értelmetlen, plusz sima rutinelőadást Mr. Depp részéről, azaz mindent csak nem mélységet. Ja, persze, Tim Burtontől kaszált be vele még egy fizetési csekket.
Ekkor már olyan mélyen volt hogy a Karib Tenger 4-ről már tudomást sem vettek (pedig komoly érdemei voltak a filmnek, ha nem is Johnny játékának benne), a Rangot meg szerintem be sem mutatták.
Ekkorra annyira hiányozhatott neki a zsé, hogy Adam Sandler méltán legszörnyűbb filmjében is cameot vállalt (Jack és Jill).
Újabb Börtön-film jött: Éjsötét Árnyék. Úgy volt szar, mert hót üres a film ahogy van.
A Transzcendens említhető következőnek, ami már gyakorlatilag a Keresztny Filmek Zs-alatti kategória. Nicolas Cage-nek legalább az a kifogása megvan az ilyenekben szereplésre hogy a managere lelépett a pénzével...
A Yoga Hosers nem miatta említhető, hanem mert jó Hólivúdi sztárként a gyerekét benyomta az iparba. Nem láttam, de kizárt hogy rosszabb legyen mint Will Smith fiának taknyai!
Egy pillanatra úgy tűnt mégis kikapaszkodik a szemétből a Harry Potter franchiseal - nos, legalább nem merült el a Keresztény Filmekben mint Kevin Sorbo, Nicholas Cage, Jennifer Garner.
De könyörgöm: a Gyilkosság az Orient Expresszenből látszik, hogy (már) csak a pénz érdekli.
Comments
Post a Comment