Volt egyszer egy asztali szerepjátszás (4/8)

 Nem csak MAGUS d100-al játszottunk ám, egyszer pl. Arc Magicát is kipróbáltuk.
Annyira nem volt szörnyű a szabálykönyv, mint a Középfölde, ahol egyetlen támadáshoz 10 A4-es táblázaton kellett végigdobálni magadat... De legalább olyan volt, mint Mágusban varázslóval játszani, azaz a rendszer bonyolult, és nincs lehetőség egyszerűbbre.
Mondjuk annyira nem sült el rosszul, mint mikor Tűzvarázslóval próbáltam lenni egyszer mágusban - nem rossz karakter az, de pozícionálás, meg miniatűrök igencsak ajánlottak, nem jó úgy játszani vele, hogy mindenki kap egyet a szembejövő ellenfelekből.
 
 Na mindegy. Ars MAgica volt az egyetlen alkalom, ahol 0. alkalmat próbáltunk ki, és halálra untam magam. Hol érdekel, a kastély hanyadik szintjén lakik az én karakterem, de komolyan?
Aztán az se segített, mikor elkezdődött az utazás, és kb. 100 méter megtétele után vettünk egy elefántot. Na mondom, mi ez a baromság?

Aztán valahol elkallódott ez a kaland, de bevallom, nem is bántam.

-----------------------

BÓNUSZKALAND:

Hasonlóan lehangoló eredménnyel zárult egy másik alkalom. Ketten voltunk: egy mesélő, meg én, a játékos. Valami cuccot kellett meglovasítani vmi várból.
Az egész nem is volt problémás, nem nagyon rejtegették a holmit, sőt, átépítették a várat csak azért, hogy külön mutogathassák.
Különösebben a motiváció se volt kidogozva: a szokásos Csuklyás Megbízó A Kocsmában megbízatás volt.

Ugye egy várba sokféleképpen be lehet jutni, én megragadtam a kínált lehetőséget, és beálltam az építkezésre.

Este jól odalopóztam a cucchoz, amit valami különös aura vett körül, csak hogy annyira se lehessen eltévesztni.
Akkoriban éppen megint összeolvastam valamit, hát először betoltam egy fém tárgyat (a fegyverem, nyilván), aztán valami nem-fémet, majd végre nekiláttam megfogni az izét.
Akkor persze megszólalt a riasztó, én leugrottam a várfokról, a lábam el is tört, de elsántikáltam, leadtam az akármit, felmartam a pénzt, és boldogan éltem.

De ez mi volt már? Mi volt az az aura? Mi volt a funkciója? Ez így sovány. Ezért dobtam ki egy egész karaktert? Eh.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad