Decrepit Crypt of Nightmares #44 Goth (2003)

 Szívás, ez egy Brain Damage film. Sose találkoztam vele a pakk előtt, de máris megtanultam hogy egy rakás szar amit ők csinálnak. Na mindegy, lássuk mi lesz.

Ez egész jól néz ki


de ne lóbáld azt a kamerát baszod, és vegyél egy állványt, stabilizáld a felvételt!
 Amúgy meg érdekelne, alejátszómenü miért mondja hogy a lejátszott tétel 56 perces, a lejátszósáv meg azt, hogy 85 perces?


Nos, én akkor ugrok a film végére...

Amúgy nem volt egy nagy sztorija a dolognak. Van vmi parti, amire besétál egy másik goth csaj, kitalálja hogy csináljanak vmi sátánista szertartást, fenti goth csaj lenne parti végeztével az áldozat, de kést ránt és mindenkit lemészárol.
Ekkor érünk vissza a film elejéhez:


Ott van még Másik Goth Lány persze.


Ah, megvan hol láttam Másik Goth Lányt. Hell's Highway, ugyanebben a pakkban - ott is ő volt a főgonosz. Ott működött. Itt nem érdekel. "Phoebe Dollar" - most komolyan? Miféle felvett név ez?
És tudtam hogy láttam még egy ismerős arcot:
 

 A fickó a The amazing Bulk-ból.
 

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad