Lapozgatós könyv franchise-ok 28. - Morbid kalandjáték

 Áh, Morbid magazin. Üstökösként tűnt fel, és úgy is tűnt el, vagy legalábbis mikor ahogy vártam elfogyott a lendület, áttranszformálódott. Aztán megint, és megint, de hagyjuk.
Lényeg, a magazin jött, és morbid volt. Nem is értem hogy nem volt azonnal rajta a 18+ jelzés. Erőszakos volt, és szexuális, és erőszakosan szexuális. És vicces. Mindenekfölött humormagazinról volt szó.

 
Most mit mondjak, az a szám amiről szó lesz, mert megjelent benne egy minikaland a maga 50 fejezetpontjával, 3 db A4-es oldalon, na az nincs meg, az már a 30. szám volt, had ne kelljen felhívnom ráa figyelmet, hogy hát már elég megkérdőjelezhető tartalommal.

De ebben volt a jobb sorsra érdemes Morbid Kalandjáték.
Nem volt ez rossz ötlet, még kifejezetten jól is indult, ott van valami ház, a pina-formájú ajtón egy vénecske kurvácska lóg ki, eldönthetjük meghúzzuk, vagy lemészároljuk.
Namost jó morbidistaként (mikor a posztot írtam utánanéztem fellelek-e pár infómorzsát, akkor találtam ezt a szót) úgy is döntöttem, hogy szép nőket sunázzuk, randákat belezzük, és milyen jó, mehettem is tovább.
Aztán bekerültem a végtelen hurokba, kulcstárgy híján.
Hát persze hogy le kell feküdni a nyanyának, de ez már az a szint, mint az MDPOPE, ami 3db snuff-video egy rakás klippből összeollózva, és érzésem szerint az egyik kétharmada abból áll, hogy emberek egymás torkába szarnak. Ez szó szerint értendő.
Szóval engem ne kényszerítsen senki ilyesmire, és valahogy éreztem, hogy jó játékkönyv-író szokás szerint el van baszva a fejezetpontháló.

No nemm intha magasan szofisztikált produktumot vártam volna, de 2-mondatos fejezetpontok, 3 oldal, 50 (oké: 60) fp-nél nálam kérdés sem lehet, hogy legalább a fejezetpontháló rendben van.

És igazam volt, nincs.
Az 5. fejezetpont értelmetlen, a 15-ös nyilazza, de valahogy az az érzésem nekünk az 55-ös fp kéne, oda nem mutat semmi, ami miatt kb. 10 fp elérhetetlenné vált.
Igen kérem, ez igénytelenség.

Pedig az ötlet jó volt, a megvalósítás jó lett volna, a befejezés fullasztóan röhejesen találó. Klasszikus lehetett volna.
Nem lett az.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad