A megállíthatatlan internyet

Nos, miközben lassan hetek óta próbálok bekötni egy új merevlemezt a gépbe, azzal ütöm el a köztes szabadidőm, hogy a totálisan lezüllő tvműsor helyett kerestem vmi nézhetőt.

Amúgy nincs bajom a tv-vel, mert szeretem ha abból válogathatok ami van, és nem én határozom meg az egész világomat, de képtelen vagyok felfogni azt a stratégiát hogy egy sorozatot mondjuk az utolsó előtti évaddal bezárólag adnak csak, és sose tudom meg 8 év sorozatnézés után, mégis mi a rák lesz a vége.
DVD-n meg még kevesebb jön ki belőle...

Nos, ha már akkora tárunk van ami egy komolyabb videokártyát is kivált, és amivel úgysem tudok mit csinálni (én egy kb. 100 GB-vel már rég kiegyeztem volna, az 500 GB-s alap merevlemezem már képtelen vagyok megtölteni), hát elkezdtem név szerint a Buffy a vámpírok réme azon részeit levadászni amit a tv nem ad le.
Ez elég sok, tekintve hogy a 7 évadból csak az első 3-at vállalta be a tv... És abból sem adták le múltkor az egyik részt.

Meglepetésemre szépen lassan elkezdtek gyűlni a részek, és közben azt is láttam hogy bizony jónéhány ilyen forrás legális (pl. a viasat 6 egyik oldala)!

Nos, viszont mivel a részek csak apránként csordogáltak be, végül lekaptam az első 3 évadot is pusztán a vadászat öröméért.
És ehhez még torrent se kellett, se speciális hülyeségek telepítése.
Amik ellen alapvetően nem sok kifogásom van, csak éppen szeretem látni amit megveszek. Bár elmondhatnám ezt a számítógépalkatrészekkel kapcsolatban is... Amivel majd csak lesz valami.

Ami a lényeg, hogy végül sikerült működőképes állapotban a teljes sorit beszerezni, ami szvsz nem sok mindenkinek lehet meg. Plusz útközben afféle szafarin érezhettem magam a kapcsolódó jellegű weboldalak között.

Pl. hittétek volna hogy képregényeket lehet olvasni a YouTube-on?

Hiába, a technológia megállíthatatlan, bár korántsem zökkenőmentes.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad