hülye reglámok 10.

Egy előző műsor miatt otthagytam mer' közben mást csináltam, és tökre sikerült ledöbbenteni a FEM3-on egy jósnőnek:

Odalép bolond nő egy fiatal (mondjuk 30-as) párhoz, azzal hogy "látok egy kislányt, aki vissza fog térni hozzátok".
Miután se egykori testvér, se gyerekkel próbálkozás nem jött szóba, átváltott "látok egy idősebb férfit" dumára, mert apuci, de legalább egy nagypapi biztos meghalt már. Itt a kisgyerek már "angyalka" lett, aki apuci/nagypapi halálát jelentette.

Na itt dobtam el az agyam. Talán nem mindenkinek rögtön nyilvánvaló, de:
- ha a kislány a halált jelenti
- és a kislány vissza fog térni (hamarosan) a párhoz
akkor a jósnő éppen egyikük (közeli) halálát jósolta meg!


Hát az illető pár helyében én ott rohantam volna el ha hinnék az ilyesmiben, és ott vágom fejbe ha van bennem egy kis spiritusz.
Nem gondolom hgy így érdemes reklámoznia magát egy szrteszét vetített tv-műsorban egy "jósnak". Nem mondom hogy mondjon csak jókat, de talán gondolhatna két mondattal előre...

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad