Hülye reklámok 157 - Diablo 4

Belefutottam ebbe:


Én most nem tudom hogy maga ömleszti a hülyeséget, vagy a gyár fizeti érte,de ne legyünk már ökrök. Nem ez volt a gond a Diablo 3-nál, így nem ez jelenti a Diablo 4 kulcsát.

Ha visszatekintünk, min bukott el a Diablo 3?
- masszív gépigénye volt, szemben a 2-vel
- a 2-nek masszív játékosközönsége volt, akiknek megígérték, hogy patchelik a játékot, sőt, megígérték hogy a 1.13d, ami kb. annyit csinált hogy a rúnák rózsaszínben estek "nem az utolsó patch". Azonban a 160+ buggyűjteményhez azóta sem nyúltak hozzá.
- az iszonyatos mennyiségű bug miatt, amiknek a javítását - aminél lehetséges volt - a kóderek átnyújtották a cégnek, a Blizzard folyamatosan leszarta (és leszarja a mai napig), így a D3 megjelenésekor alap volt megnézni, hogy az mennyire bugmentes és kiegyensúlyozott. Mondani sem kell, azonnal találtak ott is többszáz hibát, így a fasznak se kellett. Kipróbálni sem ment el senki. Helyette ez lett a reakció rá:


---------
A fickó a videóban amúgy említi, hogy valami 40 endgame build van a D3-ban, "bezzeg mennyivel több a D2-ben", meg "a D2-ben megvolt az illúziód hogy bármit kiépíthetsz".
Hát meg a nagy szart.

Eleve mikor kijött a D2, mindenki látta hogy nyüglődni kell a 30. szintig, mert másba nem érdemes invesztálni,
Aztán jött a synergie-rendszer, ami ezt tovább szűkítette!

Nosztalgiánk elrontására nézzük át, milyen buildek képesek endgame-re a D2-ben (single player, mert egy lvl 1 karakter is álldogálhat nem csinálva semmit egy csapatban):

Amazon:
javelin és spear tab:
- a Lightning Fury működik, de egyetlen elemmel támad, és amúgyis tonnányi manába kerül. A dolog megoldható, de csakis ha valós pénzzel a neten fizetsz érte. Mármint legitim úton.
- a Lightning Strike ... nagyon kínlódós, de elvileg megcsinálható. Tilos mellé a Dodge/Evade/Avoid, kötelező a Decoy.
passzív tab:
elvileg létezik egy build ami csak ide rak pontot...
íj tab: használhatatlan. Kéne hozzá mana, durva íj, AR (dexterity), meg minden jóhalál. Ráadásul vagy csak egyetlen elemmel támad mindenképpen, szóval kenheted a hajadra. Elvi szinten létezik
- Strafe, de azt valószínűleg a mini életerejével ha egyszer tényleg megcsapják, belehal.
- A Magic Arrow kész szenvedés - működni ugyan működik, de nincs benne semmi szerethető.

Assassin:
martial arts tab:
- felejtsd el. A skillek fele halott, a másik fele hülyeség.
shadow tab:
- elvileg van egy build ami csak ide rak pontot, de baromi lassú
csapdák tab:
- a tűz csapdák egy vicc alapban, az egyetlen működő csapda a Death Sentry, Lightning Sentry synnel, és ez a build nagyon látványosan szív Hell Ancientseknél (boltban venni kell hozzá +3 karmokat ha nem raktál oda pontot - lehet akkor is ha raktál!)

Necromancer:
summon tab:
- a csontvázakat el kell felejteni ha a neten játszol, a csontváz-mágusoknak nincs sebzésük, a revive alaposan le lett tápolva onnan ami volt, a gólemek meg annyi pontot igényelnének, hogy lvl 99-en sincs elég hozzá. Az Iron Golem hozzá az egyetlen aminek van sebzése (ellentében a Clay és Fire verziókkal), valamint nem önveszélyes (Blood).
átok tab:
- önmagában egyikre sem lehet alapozni
bone/spirit tab:
- tolhatod a Bone Armort, de megőrülsz olyan lassú egy melee nekró
- a poison nekróhoz kell a Trang Oul set, ami azt jelenti hogy perkálnod kell $$$-t
- a Bone Spear/Spirit verzió életképes

Paladin:
- smite: ja, sok pénzt ráköltve létezik
- sacrifice + prayer + cleansing: közepesen lassú, de érdekes build
- vengeance + conviction: ELVILEG létezik, gyakorlatban nem. Elképesztő a manaigénye, és mivel közelharcos, a meglehetősen alacsony HP ami a paladinra jellemző betesz neki (igaz azösszes közelharci palára)
- Zeal+ Holy Fire/Cold/Lightning: első kettő eléggé költséges, az elektromos változat elfogadhatóan tud haladni. Természetesen eléggé önveszélyes, pláne dolloknál
- spirit hammer + concentration: ez működik

Barbár:
combat skill tab:
- a Frenzy elvileg életképes, de irányíthatatlanul gyors, nem is látsz belőle egyet sem (igazából neten egyedül BO-barbok vannak...)
- Whirlwind: az expansion óta kb egyet se látni, mivel eléggé önveszélyes, és rohadtul sok manába kerül
- Concentrate: ja, működik
- Berserk: eléggé rászorul az elvilag csak online működő Insightra merc kezében. És nem mennék vele Hell Cow-ra.
combat masteries:
- nincs innen felépíthető build. De hajrá, told ki az Incrised Staminát, lol.
warcries tab:
- a War Cry elvileg felépíthető... Persze nem árt alá a $$$.

Sorceress:
lightning tab:
- nincs innen felépíthető build
fire tab:
- meteor ha actbosst akarunk ölni, de általánosságban a Fireball használatos
- létezik az enchant sorc, de a közelharci verziót nem javasolnám, a szinte 0 életerő miatt. A távolsági meg rohadtul speciális tárgyakat igényel. Az alapcucc nem drága, de akkor is - magának nem fogja megtalálni ami kell.
cold tab:
- Forzen Orb általánsságban, és Blizzard PvP-re (asszem).
A varázslónő kivétel, mert itt legfeljebb az a kérdés, hány skillt kombinálsz össze: 2-t vagy 3-at, esetleg maradsz 1-nél, és a legtöbb szörnyet "otthagyod" mert annyira pro vagy.

Druid:
elemental tab:
- van a tornádó-druida... Ja, persze. Hooogyne.
summoning tab:
- trolololol
shapeshifting tab:
- ELVBEN létezik a Fire Claw build - de egyet se láttam.
- a Feral Rage eldöcög, de baromi lassú
- a Fury eléggé öngyilkos alkotás, mint minden skill ami meggátolja hogy mozogj. Plusz a Ribcrakcer nevű tárgy nélkül egy guide sincs ami azt mondaná indulj vele útnak, ami $$$-t jelent

Na ennyike.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad