Gehenna és démonok

 Két kötetet kívántam elolvasni ehhez a posthoz, de végül nem olvastam el őket mikor utánajártam a tartalmuknak, meg miután beleolvastam. Igen, hót ingyért ezeket a ritkaságokat sikerült levadászni elektronikusan:


A Gehenna a WoW Gehenna-trilógiájának vámpírokkal foglalkozó része (a többi kötettől - werwwolf, mage - függetlenül olvasható). És semmit értelme. Azt nyújtja, amiért maga az asztali szerepjáték létezik: a játékosok, max. 5 éve létező vámpírok, akárhanyadik generációsak, emelkednek a vámpírtársadalom csúcsára. Hát ehhez nem kell egy 350 oldalas regény.
A másik gond, ami miatt a Lucifer's Shadow-t se bírtam elolvasni, pedig az novelláskötet, szóval lehetett volna benne valami kevés legalább. Ennek egyébként könnyebb volt kibogarászni a tartalmát, ITT angolul tudók előnyben.
A gond mindkét kötettel, hogy kidobják az összes titokzatosságot, magát a lényegét az egész franchise-nak, és egyszerűen kijelentik: a Biblia igaz - és így adódik, hogy a tudomány pl. hazugság, mert a WoW 5+ kiadásában a Világegyetem 6,000 éves, Isten a totális diktátor, és mindegy mit gondolsz róla, úgyse tehetsz egyáltalán semmit ez ellen az egész ellen. Káin, Lucifer, az összes bibliai szarság igaz, picsába azzal aki mást hisz és játszani akar ebben a világban - a kiadó nem kér belőlünk.

Egyszer viszont még visszatérek a Sötétség Világához, valakinek végül is el kéne olvasnia a Vámpírok Középkor Klánregények-et. De az nem ma lesz.

Pozitívum a Gehennához, hogy a POV-karakter Beckett, a vámpír a Szakarbeusz Éve trilógiából.

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad