Volt egyszer egy asztali szerepjátszás (6/8)

 Áh, ez csak egy kis szösszenet lesz. Igazából én nem is játszottam éppen, csak mellettem a többiek.
Valószínűleg olvastam közben, de azért követtem az eseményeket.
Egyszercsak feltűnt, hogy valami városban mászkálnak, és a feladat átváltani a pénzüket, hogy tudjanak vásárolni ezt-azt. Alapként bementek a bankba, megérdeklődték az árfolyamot, a többség rögtön elkezdte számolni mit lehetne venni az összegből. A kisebbik, de nem elhanyagolható része a partinak bedobta, hogy a sarki pénzváltónál próbálkozzanak inkább.
Az is mondott egy árfolyamot, mire a parti elkezdett tanakodni, melyiknél kéne akkor váltani.
Én meg odaszóltam, hogy itt az árfolyam így, ott az árfolyam úgy - miért nem viszitek egyiktől a másikig a lóvét?

Az ötletért kaptam exp-t. Hányan mondhatják el hogy úgy szereztek exp-t, hogy nem is játszottak?

A parti persze lecsapott a dologra, mindenki boldog volt (a mesélő is, hogy valaki észrevette a kínált lehetőséget).
Annyit tennék hozzá, hogy nem fix átváltást kellett volna adni, hanem 2-3 átváltás után alkalmanként 10% esélyt rárakni, hogy a váltó visszautasítja a tranzakciót. Így is jó volt, de az talán még izgalmasabb lett volna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad