A világ legrosszabb filmje az imdb szerint

Ha az imdb-n beírsz bármit, és nem egy konkrét filmre böksz, hanem a keresésre, akkor lesz egy gomb, hogy "advanced search", és ott lesz egy rakás lehetőség, közte a "bottom 100" lista, tehát a legalacsonyabbra pontozott filmek listája.
Ez ugyan úgy tűnik, országonként más eredményt ad ki, de ezt most hagyjuk, lássuk, mi van a listán!
Alulról kezdünk, és megnézzük, megérdemelte-e a helyét. Amelyik először megérdemli, az lesz a Világ Legrosszabb Filmje.

100.


Lengyel film, meg igaz történet alapján, ez az ő 9/11-ük vagy mi, részemről inkább hagyjuk.

99. 


Valami német film, az X-faktor-vagy-mi sztárját akarják megorgyilkolni - értem én, eleve rossz, de főleg hogy német. Nekik más az ízlésük, maguknak csinálták, aztán ki tudja ki pontozta még, így inkább ebbe se szólok bele.

98.


Jó, igen, egyet tudunk érteni, csakhogy ez egy keresztény, és nem mainstream stúdió gyártotta film, így ennél is hajlandó vagyok továbblépni. Rossznak rossz, csak nem ez érdekel.

97.
 

Ez igen! Erős versenyző - de mégsem. Igen, ez szörnyű, és nagy stúdió eresztette ki - ám ott van, hogy ebből vagy valaki szándékosan kilopta a pénzt, vagy más miatt ez ilyen félig befejezetlen akármi, így szerintem keressünk tovább.
 
96.
 

Találó cím - szar film. Azért érezni, a "legalsó 100" listára mi tud felkerülni: íme egy eszement propagandafilm. Ám mivel megint "külföldi", kénytelenek vagyunk továbblépni.
 
95.
 

Ilyen címmel megint ott vagyunk, hogy ez nem globális forgalmazásra készült, így ez is megúszta.
 
93.
 

Egy kicsit csaltam, ha észrevettétek. Szándékosan. Ez a film ugyanis lehet szörnyű, én nem láttam, de gyanítható hogy inkább Paris Hilton örvend közútálatnak, nem feltétlen a film ennyire rossz. Lehet helye a "legalsó 100" listán, de talán mégsem itt, hanem kicsit feljebb. Talán. Nem láttam.

94.


És megvan a nyertes! Minizsenik 2. Na itt már nincs mentőkörülmény. Ez moziba ment, nagy stúdiótól, globálisan, gyártási gondok nélkül. És nem érdekel, hogy folytatás. Ez egy film, teljes műsoridős, és valaki úgy gondolta, hogy ennek ki lehet tenni az emberiséget, mert pénz.
 

Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad