Hülye reklámok 187 - zaini kinderotjás, scooby doo

Olasz csokoládégyár. Ami elvette a kedvem valaha is ilyen knockoff-ok vásárlásától.

Mikor megvettem, számomra evidencia volt hogy a Kinder módjára a főszereplők vannak ezekben végtelen mennyiségben. Ehelyett kihúztam egy  nagyi-arcú vámpírt. Mondom wtf, biztos ellenfél, de azok nem mind egyepizódosak voltak? Szóval gondoltam lássuk a mellékelt papírt, mik voltak a lehetőségek!

A neten találtam nagyméretű fotót:


Alapból feltűnik hogy eh? A vámpírral még jól jártam. Van két nagyon béna Frankeinstein - még csaknem is két különböző szörnyruha. Daphne és Fred arca hót ugyanolyan, és különösen azok a mangaszemek idegenek. Velma megvan, az mondjuk egész jó, aztán "scooby" aki nem hasonlít a rajzfilmváltozatra, de van belőle fekvő, ülő, és Shaggybe kapaszkodó. Shaggyről külön nincs figura.

Hajaj.


Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad