Lapozgatós könyv franchise-ok 24. - Savage Realms - Labyrinth: the lich lord's lair

 Ettől az írótól, ebből a franchise-ból 2 könyvet is sikerült Gamebook Day-re (nem hal bele ha osztja a cuccait, termékeny mint Nemere), és...


Ez egy ilyen opcionálisan többszemélyes kaland, de ellentétben a Clash of Princes-ével a csoport együtt mozog, és a szabályok igazából hót egyszerűek rá, szóval csapatban is tolhatjuk egyedül.

A karakterlap mondjuk elsőre igen ijesztő:


Szóval ez egy olyan játékkönyv, ami legalábbis megpróbálja megmutatni milyen egy asztali szerepjáték.
Csak ugye minek, ha a kalandban nem kezd vele semmit.
Nyolcmillió statja van, ami egy dologra jó: legyártok több karaktert, és így minden statdobásra van arra kimaxolt karakterem. Amúgy meg az életerő lesz fontos, csapatban az ugye több.

Én elárulok valamit. Ugye a cím itt már maga abszurdum, mert Savage Realm kettőspont, Labirintus kettőspont, A Lich Lord lab... Fészke, na.
Én megmondom mit csináltam ebben a kalandban, mert egyszerre voltam csalódott és nagyon vidám miatta: mentem egyenesen előre.
Gyakorlatilag probléma, nehézség, és stathasználat nélkül pár lapozás után el is értem a Big Bad Evil Boss ajtajához.


És az a szar kurva nagy. Nem is az hogy mekkorát sebez, mert akkor nyilvánvalóan kellett volna vmi kulcstárgy ami jól megvéd tőle. De nem, ez a nyavaja csak egy Boxzsák Boss. Egymilliárd életerő, és azt szépen le kell verni.
A könyvben pedig nem láttam igazi lootot, és semmi nem inspirált hogy elmenjek keresgélni úgy igazán.
Tehát ezt így le kéne nyomni, úgy néztem rá. És akkor mondom, van mellettem a max. megengedett karakter, gyógyitalt úgyse ittam még a kezdőkészletből, biztos nyertem - azzal becsuktam a könyvet, és többé nem is nyitottam ki.

Az e-verzióról van szó ugye, hát hiperlinkek azok meg nincsenek benne, tovább rontva az élményt.
Az illusztrációk meg egész jók lettek volna - ha találkoztam volna velük, ugye.


200 fp terjedelmével éppen van benne lehetőség ha vki próbálkozni akar.







Comments

Popular posts from this blog

Swamp Attack Wiki (episode 1-10)

Herkules, 1-6 évad (sorozat, 1995-1999, The Legendary Journey)

Bűbájos Boszorkák 9-11. évad